I was lying in bed, staring at the stars, when I suddenly wondered, "WHERE THE HELL IS MY CEILING?!"
Server Extensions staan aan anders krijg je de melding dat de paginal niet gevonden kan worden welke pagina dat dan is ik heb geen idee.
ik zou ook niet weten wat ik nog aan mijn extensions zou kunnen wijzigen maar surgesties zijn altijd welkom.
ik zou ook niet weten wat ik nog aan mijn extensions zou kunnen wijzigen maar surgesties zijn altijd welkom.
I was lying in bed, staring at the stars, when I suddenly wondered, "WHERE THE HELL IS MY CEILING?!"
klopt de action bij form wel?
code:
1
| <form method="POST" action="_vti_bin/shtml.dll/guestbook.html" webbot-action="--WEBBOT-SELF--"> |
volgens mij heb je de webpagina niet gepubliceerd maar gewoon gekopieerd. Ik denk dat het opgelost is als je hem vanuit frontpage publiceerd
Allen Bedankt voor de hulp
Ik moest mijn Form aanpassen, die was niet goed en ik had hem niet goed gepublishd.
maar nu werk alles
SENKS
Ik moest mijn Form aanpassen, die was niet goed en ik had hem niet goed gepublishd.
maar nu werk alles
SENKS
Pagina: 1