Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time
Wat je zou kunnen proberen is handmatig je Fattabellen in gaan typen, maar dat is een klote werk (ben je vast enkele weken mee bezig).
Maar ik denk niet dat je het gewoon lukt.
is het echt mega belangrijk, kijk dan hier een.s
Maar ik denk niet dat je het gewoon lukt.
is het echt mega belangrijk, kijk dan hier een.s
probeer eens met een boot diskette van Win98 of WinME ofzo fdsik te draaien, mischien lukt en kan je partitie verwijderen. Als dat lukt moet je daarna eens een nieuwe partitie aanmaken
Maar ben je wel de gegevens kwijt, en das niet de bedoeling.Op dinsdag 01 januari 2002 20:55 schreef Sjadow_ het volgende:
probeer eens met een boot diskette van Win98 of WinME ofzo fdsik te draaien, mischien lukt en kan je partitie verwijderen. Als dat lukt moet je daarna eens een nieuwe partitie aanmaken
anders zou ik hem ook gelijk debuggen en verder gaan.
Ben je wel al je data kwijtOp dinsdag 01 januari 2002 20:55 schreef Sjadow_ het volgende:
Ja en dat is nou juist wat ik probeer te voorkomen. De HD formatten is geen enkel probleem, maar mijn hele MP3-voorraad staat op die HD. Het is geen ramp als ik dat kwijtraak, maar als ik niet de hele zooi overnieuw hoef te downloaden...
Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time
Probeer even een bootdisk met Partition Magic. Die wil nog wel eens dit soort problemen kunnen repareren. Wordt ie onder DOS wel herkent? Had ik ook een keer. Onder W2K en XP niet, wel onder DOS. Heb toen alles naar een andere partitie gemoved en opnieuw geformatteerd.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Het ligt er ook aan of je tijdens de XP instalatie hebt opgegeven dat hij de schijf om moet zetten naar NTFS.
Als je dat niet gedaan hebt is er nog een mogelijkheid om je schijf weer aan de praat te krijgen.
Het is goed mogelijk dat de MBR (Master Boot Record) beschadigd is, dit is te herstellen door met een Win98 boot disk op te starten en dan vanaf de Dos Promt de opdracht "fdisk /mbr" te geven.
Dit probeert de MBR te herstellen.
Suc6 The Ghost
Als je dat niet gedaan hebt is er nog een mogelijkheid om je schijf weer aan de praat te krijgen.
Het is goed mogelijk dat de MBR (Master Boot Record) beschadigd is, dit is te herstellen door met een Win98 boot disk op te starten en dan vanaf de Dos Promt de opdracht "fdisk /mbr" te geven.
Dit probeert de MBR te herstellen.
Suc6 The Ghost
The Ghost
Pagina: 1