Toon posts:

Vigor router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan of wil mij helpen met de volgende vraag.

ik heb een vigor2200E router en ik heb 4 kinderen je snapt het el de kinderen zijn niet meer achter de pc weg te slaan nu wil ik graag dat de router om 23:00 UUR de internet verbinding uitsschakelt en de de volgende dag mag hij weer om 08:00 UUR weer aangaan.

Aangezien ik a-techniesch ben had ik graag wat hulp van jullie.

help mij aub............:'(

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Een elecktrische schakelaar er meschien tussen?

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 21:56

GeBas

--

volgens mij heeft deze router zelf die mogelijkheid niet. de isdn uitvoeringen wel.

Ik denk gewoon de stroom er af moet. of het kabel modem uitzetten

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Verwijderd

Topicstarter
mmmm volgens de beschrijving op www.draytek.nl moet het kunnen maar ik snap er de ballen van

Verwijderd

Zet er gewoon een schakelklok van 14,95 tussen bij gamma hier kun je je adapter insteken.

• mcdroos
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 12:16
http://www.draytek.nl/help/v2200.php?type=2200e&fw=1.07&show=schedule.sht

Via call schedule setup waarschijnlijk, maar ik zou niet weten of dat alleen voor de isdn versie is of ook voor de andere versies.

• Ferdo
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op dinsdag 01 januari 2002 19:47 schreef Galaxy_99 het volgende:
mmmm volgens de beschrijving op www.draytek.nl moet het kunnen maar ik snap er de ballen van
Het kan wel, maar alleen voor alle computers gezamelijk. Dus je kunt niet je eigen PC niet en die van je kinderen wèl afsluiten gedurende bepaalde uren.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

gewoon iets met de taakplanner regelen.. een .bat maken met
"ipconfig release_all" en die iedere minuut laten uitvoeren (voorkomt rebooten/aanmelden) tussen 2 bepaalde tijden. Kun je PER computer nog fijnafstellen ook :D

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:52

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Met Windows NT, 2000, (XP) gewoon force logoff doen als de tijd daar is [user profiles of zo).
Kan per User aangemaakt worden..

Wie ouder is, mag langer internetten 8-)

[bedenk me opeens dat het misschien alleen maar in domain structuren geld....]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Tom-Eric
  • Laatst online: 25-03-2025
Alleen zijn de 'kinderen' waar hij het over heeft niet zo jong meer en zijn het eigenlijk niet zijn kinderen. Hoe ik dat weet? Ik ben 1 van die kinderen waar hij het over heeft en ik ben nu behoorlijk pissed al zeg ik het zelf, maar ja.

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:11
Op dinsdag 01 januari 2002 23:24 schreef TheMightyTumTum het volgende:
Alleen zijn de 'kinderen' waar hij het over heeft niet zo jong meer en zijn het eigenlijk niet zijn kinderen. Hoe ik dat weet? Ik ben 1 van die kinderen waar hij het over heeft en ik ben nu behoorlijk pissed al zeg ik het zelf, maar ja.
LOL

beetje internetten terwijl het van pa niet mag? :D

Als ik ff deze profiles bekijk.....Galaxy_99, "kinderen" van 17 kun je op deze manier nietmeer van het internet weghouden ben ik bang :D

Zeker niet als je kids tweakers zijn :P

• Tom-Eric
En het is niet eens mijn vader, maar een vriend van mijn stiefvader, maar ja dat maakt niet uit, kwaad is al geschiet en ik moet elke dag netjes om 23.00 mijn bed in :(

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Leuk boeltje is het daar ,mag je ook niet weg op vrijdag- of zaterdagavond ? ,Doordeweeks met school kan ik het me me misschien wel voorstellen ,maar als ik niet uit mag dan zou ik echt kwaad worden op me ouders.

• Tom-Eric
Nee, galaxy is een vriend van mijn stiefvader die weer getrouwd is met mijn moeder.
Mijn stiefvader heeft dan nog 2 zonen en ik heb nog een zus van 15 jaar. Mijn vader heeft een vriendin en die heeft weer een kind, maar die komt niet van mijn vader.

Ingewikkeld is dat toch niet?

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 20:07 schreef mcdroos het volgende:
http://www.draytek.nl/help/v2200.php?type=2200e&fw=1.07&show=schedule.sht

Via call schedule setup waarschijnlijk, maar ik zou niet weten of dat alleen voor de isdn versie is of ook voor de andere versies.
Da's alleen voor de Vigor 2200X (iid da's de ISDN versie) :)
Pagina: 1