Verwijderd

Topicstarter
Zou het niet gemakkelijk zijn als we net als 2e kerstdag ook een soort 2e oud-en-nieuw zouden hebben... dus in plaats van 1 dag gewoon 2 dagen...

dan ben je van het gezeik af dat je het ene jaar bij de ene familie bent, en het andere jaar bij de andere, ook met relaties geeft dat volgens mij minder gezeik.

In zon geval zou je gewoon de 1e dag bij je eigen familie zijn bijvoorbeeld, en de dag erop bij de familie van je vriend(in) ofzo... of bij oma's en opa's etc.

Verwijderd

Jij (en je eventuele gezin) bepalen toch zelf wat ze doen !
Wij hielden als gezin altijd 1 dag voor ons zelf, en als het zo uitkwam, een andere dag voor de familie of een deel van de familie. Dit soort dagen wordt zo vaak gezien als een must voor familiebezoek. Maar als je elkaar de rest van het jaar ook nauwelijks ziet hoeft dat niet. Overigens..Kan best gezellig zijn met familie onder elkaar hoor !

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-01 15:38

Lordy79

Vastberaden

tja, oud en nieuw is toch een moment. Op één moment is het nieuwjaar en daar kun je niet echt 2 dagen van maken.

Maar ik begrijp je probleem.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 Happy 2 januari!!

*D

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MrMartinH
  • Laatst online: 29-07-2024
Denk dat het een redelijk zooitje word dan. Dan zou je 2x het nieuwe jaar ingaan, dus dan is het 2x achter elkaar 1 januari. Dan loop je een dag achter.
Aangezien de hele maatschappij tegenwoordig op computers draaid zullen deze ook een dag achter gaan lopen. Denk dat dat niet helemaal goed komt.

Signature

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Train de familie beter. Net alsof je iedere feestdag bij ze moet zijn.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11-2025
Op dinsdag 01 januari 2002 18:33 schreef NeoStreak het volgende:
Zou het niet gemakkelijk zijn als we net als 2e kerstdag ook een soort 2e oud-en-nieuw zouden hebben... dus in plaats van 1 dag gewoon 2 dagen...

dan ben je van het gezeik af dat je het ene jaar bij de ene familie bent, en het andere jaar bij de andere, ook met relaties geeft dat volgens mij minder gezeik.

In zon geval zou je gewoon de 1e dag bij je eigen familie zijn bijvoorbeeld, en de dag erop bij de familie van je vriend(in) ofzo... of bij oma's en opa's etc.
knul jij heb soms ideeen dat wil je niet weten :) !!! ik steun deze motie en vind dat hij moet worden aangenomen!!! we sturen hem naar de 2de kamer :P

Metal to the bone

Verwijderd

Nee! Een avond oud&nieuw duurt al tot minimaal 8/9 uur 's morgens (soms zelfs 12/1 uur 's middags :9). Nou wil je niet dat je dan die avond meteen weer op tijd je bed uit moet, om weer op tijd de kroeg in te gaan om het nog een keer vol te houden tot 8/9 uur 's morgens. Dat is niet meer menselijk!! :( Ik ben tegen! *D

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hmm, er zijn hier in de buurt standaard juist ook in de nacht van 1/1 op 2/1 diverse feesten voor de mensen die hun kater weg willen drinken :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Ja dat is wel een ideetje! Maar dan moet je ook wel het dubbele langer doorfeesten. Ik weet niet of dat wel lukt.
En nog meer tijd om nog zatter te worden.

Verwijderd

Ik ga op 1 januari 's avonds ook wel weer stappen :) Dat sowieso, maar ik houd het dan om een uur 2/3 voor gezien. Dan ben ik kapot en wil ik gaan slapen.... Maar als het dan een 2e oud&nieuw is, moet ik weer tot een uur of 12/1 's middags :(
Pagina: 1