Malibu 200

Pagina: 1
Acties:

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

Topicstarter
Hey,

Wij hebben hier thuis de Malibu 200 (vaste, draadloze KPN telefoon)
Afbeeldingslocatie: http://www.kpn.com/common/graphics/products/MALIBU200s.gif

Het ding is 1 groot defect :( De 1e Malibu die wij hadden vertoonde een of ander wazig software probleem (net als onze vorige Primafoon/KPN telefoon).
De 2e Malibu deed het eerst wel goed, maar volgens mij hebben al die dingen nog een probleem: de knopjes gaan langzaam kapot. Na een tijdje beginnen ze slechter te reageren, waardoor je harder erop gaat duwen. Resultaat: het knopje doet het na 2 weken niet meer...

Ons 2e Malibu toestel is dus ook al lang weer weg, het werdt opgestuurd voor reparatie.
Het leentoestel (ook een Malibu 200) hebben we 2 maanden gehad. In deze 2 maanden ging het toetsje voor opnemen/ophangen steeds slechter functioneren.
Toen ze eindelijk belden dat ons toestel niet meer te repareren was, en dat we een nieuwe konden halen, was het leentoestel ook compleet naar de klote :)

Ons 3e toestel begint nu langzaam een defecte 4-toets te ontwikkelen :(

Ik vroeg me dus af, ligt het aan ons (dat m'n zusjes gewoon te ruw zijn met de telefoon >:)), of zijn er meer mensen die kapotte Malibu's hebben?

Ik word iig schijtziek van de Primafoon, de trage service, en de mensen die er zeggen: "U zult wel te hard duwen"...

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Volgens mij is malibu intern een Philips Onis. Die heeft nl hetzelfde uiterlijk (toetsen). Ik heb zo'n onis (bijna drie en half jaar) en heb nog geen problemen.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• SiliconError

SiliconError

Topicstarter
Hmm, misschien zit er toch een ander binnenwerk in :?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:39

Arno

PF5A

Ligt denk ik aan jullie, ik heb die malibu al ruim een jaar. Tweede handset heb ik nu bijna een jaar.. geen problemen mee :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• SiliconError

SiliconError

Topicstarter
Hmmz, m'n pa was 'm net weer weg brengen, stond er achter hem in de rij ook een mevrouw met een brakke Malibu...

Ik heb ook van ander mensen al gehoord dat ze er al 8x (!) mee terug zijn geweest.

Verwijderd

hier ook brakke malibu.....verkeerde adapter is er bij geleverd.
Nu is de handset kapot....opgestuurd.....en ja hoor.....waterschade.

Wat doe je daar nou tegen? :r
Pagina: 1