Toon posts:

deus ex probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik probeer het spel deus ex te installeren, maar als ik op setup dubbelklik krijg ik de volgende fout melding:
Critical error: Colnitialize(NULL) failed (00000001)
History: WFilerWizard::OnInitDialog <- WWindow:::WndProc <- WWindow:::StaticProc <- WDialog:: DoModal <- Setup

WAt nu !!!!!

Ik heb een pentium 2 350 met 196mb sdram en windows ME plus een geforce 2 mx 32 mb

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Nieuwste drivers?
Doet vaak wonderen.
www.nvidia.com

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 14:34

Potatoman

koniwa

Misschien is je cd kapot/bekrast ofzo en is ie niet goed geinstalleerd, moet je ff terug naar de winkel gaan en kijken of je een goede cd kan krijgen...

[Vertaling-voor-tweakers]
Er kan een crc-fout zitten in een van je gedownloade bestandjes, pak morpheus er ff bij en download hem opnieuw
[/Vertaling-voor-tweakers]

:P

The cyclographing developer

Verwijderd

Topicstarter
de nieuwste drivers heb ik al (23.11) Weet er iemand wat deze foutmelding daadwerkelijk betekent (voor de die-hard programmeurs onder jullie) ??

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:05
Ik heb een ander wazigheidje met Deus Ex onder WinXp.
M'n geluid is compleet vervormd en voor de duidelijkheid onder Deus Ex is het enigste probleem. Met UT heb ik er geen last van (zelfde engine.) Ik heb als geluidskaart een soundblaster Live! value. Iemand enig iede wat er aan de hand is?

edit:

Hiervoor met windows 2000 had ik hier niet last van.

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
Op dinsdag 01 januari 2002 22:26 schreef Red_Cell het volgende:
Ik heb een ander wazigheidje met Deus Ex onder WinXp.
M'n geluid is compleet vervormd en voor de duidelijkheid onder Deus Ex is het enigste probleem. Met UT heb ik er geen last van (zelfde engine.) Ik heb als geluidskaart een soundblaster Live! value. Iemand enig iede wat er aan de hand is?

edit:

Hiervoor met windows 2000 had ik hier niet last van.
Hmmm.. het enige wat ik kan zeggen is dat ik hetzelfde probleem heb met een SBlive player5.1

Zet EAX uit en ehm..
install de laatste deus EX patch

en flikker winXP eraf de driversupport is kont.

" Play the violent strings of my symphony "

Pagina: 1