Bij mij werkt alleen ALT+0128, de methode die ik al tijden gebruik
. Waar ligt het aan dat sommige methoden bij de één wel werkt en bij de ander niet?
Dat heeft te maken met je toetsenbordinstelling.
Als ik de mijne op Engels zet, krijg ik alleen met Alt-0128 een €, met de Nederlandse instelling krijg ik met Alt-Ctrl-5 een €.
Als ik de mijne op Engels zet, krijg ik alleen met Alt-0128 een €, met de Nederlandse instelling krijg ik met Alt-Ctrl-5 een €.
Dat is niet waar, bij mij werkt Ctrl-Alt-5 bij NL en EN instellingen. Ik denk eerder dat het aan je OS ligt. Ik draai Win XP voor de duidelijkheid, bij Win95 krijg ik geen €-teken!Op dinsdag 01 januari 2002 18:45 schreef Kaj. het volgende:
Dat heeft te maken met je toetsenbordinstelling.
Daz toch de euroOp dinsdag 01 januari 2002 18:47 schreef Cybertje het volgende:
Leuk rondje met uitsteekseltjes
Is er ook een manier om CTRL-ALT-5 of CTRL-ALT-E te gebruiken zonder je input language op Nederlands te zetten?
Als ik dat doe krijg ik bijvoorbeeld pas een ' teken (2 zelfs) als ik er 2 keer op druk. En dat vind ik nogal irritant.
Als ik dat doe krijg ik bijvoorbeeld pas een ' teken (2 zelfs) als ik er 2 keer op druk. En dat vind ik nogal irritant.
windows 95 heeft nog geen support voor de euro... daar zul je een patch voor moeten downloaden op microsoft.comOp dinsdag 01 januari 2002 18:47 schreef sdomburg het volgende:
[..]
Dat is niet waar, bij mij werkt Ctrl-Alt-5 bij NL en EN instellingen. Ik denk eerder dat het aan je OS ligt. Ik draai Win XP voor de duidelijkheid, bij Win95 krijg ik geen €-teken!
- hardware always changes.. -
Dan zal het ook te maken hebben met de versie van XP: ik heb hier een Engelse XP.Op dinsdag 01 januari 2002 18:47 schreef sdomburg het volgende:
[..]
Dat is niet waar, bij mij werkt Ctrl-Alt-5 bij NL en EN instellingen. Ik denk eerder dat het aan je OS ligt. Ik draai Win XP voor de duidelijkheid, bij Win95 krijg ik geen €-teken!
* Kaj. heeft eigenlijk alleen maar Engelse OSsen, muv de XP-versie op z'n laptop.
Volgens mij is er geen andere manier. Maar dat '-teken bijvoorbeeld is superhandig! Het is even wennen maar je tikt gewoon na een apostrophe een spatie en als je een e met accent wil maken tik je apostrophe-e (é). Zelfde met dubbele punt en dat soort gevallen. Als je d'r eenmaal aan gewend bent is het reuze handig!Op dinsdag 01 januari 2002 18:50 schreef Splatter het volgende:
Is er ook een manier om CTRL-ALT-5 of CTRL-ALT-E te gebruiken zonder je input language op Nederlands te zetten?
Als ik dat doe krijg ik bijvoorbeeld pas een ' teken als ik er 2 keer op druk. (2 zelfs) En dat vind ik nogal irritant.
Daar kan het aan liggen, ik heb nederlandse versie van XP en ME, en allebei krijg ik gewoon een €-teken bij Ctrl-Alt-5.Op dinsdag 01 januari 2002 18:53 schreef Kaj. het volgende:
[..]
Dan zal het ook te maken hebben met de versie van XP: ik heb hier een Engelse XP.
* Kaj. heeft eigenlijk alleen maar Engelse OSsen, muv de XP-versie op z'n laptop.
Verwijderd
bij mij isset rechter alt+e
€ € € €
(ik heb overigens een duits toetsenbord, logitch draadloos geval)
€ € € €
(ik heb overigens een duits toetsenbord, logitch draadloos geval)
Verwijderd
Ik draai win98 SE, word 97
Bij mij werken ze allemaal
ALT + 0128
CTRL + ALT + 5
rechterALT +5
Bij mij werken ze allemaal
ALT + 0128
CTRL + ALT + 5
rechterALT +5
zo, jij bent er op tijd bij!
ik zie alleen dat substituut tekentje
en ik draai NIEUWE fonts en Win98 SE Engels en IE6..
en als ik alt-0128 intoets in mijn adresbalk van mijn browser zie ik wel de euro teken maar als ik het hier invoer niet: .. hmm wel in mijn post venster
edit: tussen haakjes staat de euro: ""
en als ik alt-0128 intoets in mijn adresbalk van mijn browser zie ik wel de euro teken maar als ik het hier invoer niet: .. hmm wel in mijn post venster
edit: tussen haakjes staat de euro: ""
Human Bobby
Wat is dat toch, die Euro waar iedereen het over heeft
ik krijg het echt nie voor elkaar hier....
alles op NL gezet... engels er maar afgedonderd ) anders wou die nie op nl '
en als ik ctrl alt 5 doe krijg ik œ
de rest is trouwens ook aardig verneukt nu
https://wren.co/join/Devian
Werkt al.... ik bleer ook eens veeels te snel ( wtf.... innotepad werkt het nu wel... hier op got nog nie.. ff restart )Op dinsdag 01 januari 2002 19:20 schreef skinhead het volgende:
ik krijg het echt nie voor elkaar hier....
https://wren.co/join/Devian
Hoort niet in HA
+
Search please
+
Search please
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()