Hoe default de FN toets aan met compaq armada e500

Pagina: 1
Acties:

• tyball
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 14:32
Als ik zo'n gedeelde toets van het keypad gedeeltje van de armada intik krijg ik een getal i.p.v. de bijvoorbeeld de letter 'l'. Hoe zet ik dat uit zonder elke keer op die FN toets te drukken?

(Windows 2000 met geen administrator rechten)

Verwijderd

Uhhm, volgens mij is dit een hardwarematig probleem.

Wil je echt je numpad gebruiken dan kun je daar zo'n appart ding voor kopen (USB of PS/2)

Verwijderd

Ik denk dat je in je bios numlock aan hebt staan. om dit op te lossen druk je bij het opstarten meteen op f10 om in e bios te komen

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 22:29
Mijn vader had dat probleem ook laatst. Het is iig niet een harwarematig probleem. Het had geloof ik met num lock te maken, maar dat weet ik niet zeker. Je moet maar een paar van die toetsen bovenaan je toetsenbord proberen

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:07

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik weet haast zeker dat NUM-LOCK dan aan staat en het lijkt erop dat Win2k dit voor iedere user autmagisch aanzet. Zelf éénmalig uitzetten als je in Win bent en het is opgelost.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 09:46 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Ik weet haast zeker dat NUM-LOCK dan aan staat en het lijkt erop dat Win2k dit voor iedere user autmagisch aanzet. Zelf éénmalig uitzetten als je in Win bent en het is opgelost.
Dit kun je in het register wel aanpassen. Default staat op 1 en je kunt hem veranderen in 0 zodat hij hem niet automatisch aan zet.

Weet alleen niet welke waarde deze sleutel had. Ik ben de site ook vergeten, maar hij komt hier vaak langs.
www.win2kwereld.nl ofzoiets.

edit:

dat is hem dus :)
Pagina: 1