Ik en m'n broertje zitten in een netwerk via een Draytek vigor 2200E. Nu is m'n broertjes vriend er met z'n comp en wilden we ff gta-en, maar er klopt gewoon niks van. Bij mij en Erik(vriend) werkt het wel goed, maar bij m'n broertje zijn wij ergens anders in het spel. Quake2 werkt wel gewoon.
dat hebben wij precies hetzelfde!, op school spelen wij ook wel eens gta tegen elkaar, maar er klopt geen hout van, altijd is iedereen ergens anders..., en als je dan beweegt, beweeg je op andersman scherm ook, maar gewoon op de verkeerde positie
BF1: Don-Panio
nee..., dat is niet waar, we hebben het eens met zijn vieren gespeeld, en ik zag bepaalde mensen wel op de goede positie en andere weer niet.
BF1: Don-Panio
we hebben het ooit gedaan met de buurjongen via coax en dat werkte wel gewoon
Verwijderd
ik had precies hetzelfde met mn broer...Op dinsdag 01 januari 2002 17:44 schreef Eraser127 het volgende:
Ik en m'n broertje zitten in een netwerk via een Draytek vigor 2200E. Nu is m'n broertjes vriend er met z'n comp en wilden we ff gta-en, maar er klopt gewoon niks van. Bij mij en Erik(vriend) werkt het wel goed, maar bij m'n broertje zijn wij ergens anders in het spel. Quake2 werkt wel gewoon.
bij hem stata hij voor, bij mij sotnd ik voor...
net of j tegen bots speelt, heeel tipies...
Volgens mij moet het gewoon een kwestie zijn van de juiste protocollen, speel het ook over netwerk thuis en nog nooit probs gehad
Ik speel het thuis ook nog wel eens over mn netwerk, met tcp/ip protocol, en geen problemen hier
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Ik speel ook altijd gta met een kameraadje, en ik heb het probleem ook wel eens! Soms helpt de code NOTOURETTES
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Pagina: 1