Alternatief voor DivXOS

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Cameron Diaz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-08 19:43
Ik heb mijn videopc klaar (celeron 500 met 192 meg ram, 10 gieg schijf, 10/100mbit, matrox g400, sblive in kleine desktopkast). Alles loopt goed, draait nu inmiddels 2 weken stabiel

Heb nu een aantal vragen:

1) Ik zou hem graag zwart willen verven, wat is de beste manier (kast en laatje van de dvdspeler)

2) Wat voor mogelijkheden zijn er al, wat betreft lcd-displays (winamp, windvd)

3) Ik word gek van DivXOS, is hartstikke instabiel en dvdspelen sucked ook niet normaal.
Ik gebruik nu mijn afstandsbediening (met irassistant) om files op te zoeken en het bedienen van winamp (met nicemc-plugin voor mpg/divx/mp3/etc..) en windvd (voor vcd/svcd/dvd), maar ik vroeg me af of er al een andere oplossing was :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

[topic=309815/1/100]

En de eerste twee vragen kun je beter stellen in het overclock en casemodding forum,
de derde in Niet Windows OS

Verwijderd

Hmz. Ik ken iig niks anders dan DivXOS en gewoon een Windows machine :)

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:24

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

In de C'T van 2 maanden terug geloof ik stond een groot artikel over het maken een videopc. Naast de hardware enzo werd er ook gekeken naar software onder windows die het navigeren met een afstands bediening veel makkelijker maken, met mooie menuutjes enzo.

Misschien dat je hem nog kan nabestellen :7

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Dit hoort allemaal niet HA.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.