svideo.. ik krijg het niet aan de praat

Pagina: 1
Acties:

• Kriss0r
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 23:03
effe uitleggen hoe ik hier nu zit :-)

ik heb een geforce2 met svhs-out, geen twinview maar dat boeit niet.. ik heb een svhs-kabeltje, die aan de ene kant in de videokaart gaat, en aan de andere kant zit een svhs->scart converter. die scartaansluiting gaat in me tv, de nvidia-drivers zeggen dat de tv wel kan worden geselecteerd enzo..

nahja, de tv-out manual hier doorgelezen, tv-tool gedownload enzo... uitgeprobeerd.. maar het punt is dus: ik krijg gewoon GEEN beeld...

ik kan op alle kanalen scannen wat ik wil, maar mijn windows-scherm verschijnt gewoonweg niet op mijn tv

heeft iemand misschien tips die niet in die manual staan?

thnx...

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Is die scart stekker wel een stekker voor video-in?
Ik had er ook eens eentje maar die bleek alleen een video signaal af te geven vanuit de TV. Vandaar datie ook niet wilde werken.

Ik weet niet hoe het bij die kaart is maar soms werkt de TV-out alleen in de lage resoluties of pas na het opstarten met de video/svhs stekker erin geplugd.

Suc6

Senile! Senile Oekaki

• Kriss0r
Op dinsdag 01 januari 2002 17:25 schreef _bas_ het volgende:
Is die scart stekker wel een stekker voor video-in?
Ik had er ook eens eentje maar die bleek alleen een video signaal af te geven vanuit de TV. Vandaar datie ook niet wilde werken.

Ik weet niet hoe het bij die kaart is maar soms werkt de TV-out alleen in de lage resoluties of pas na het opstarten met de video/svhs stekker erin geplugd.

Suc6
Ik kan kiezen of ik scart-in of scart-out heb met n schakelaar.. werkt bij geen van beide standen..

en dat tv-tool past zelf de resolutie en refreshrate aan.. booten helpt ook niet :-(

Verwijderd

zet je tv op EXT

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 17:06

Cozm0

Unf!

Op dinsdag 01 januari 2002 17:18 schreef Kriss0r het volgende:
ik kan op alle kanalen scannen wat ik wil, maar mijn windows-scherm verschijnt gewoonweg niet op mijn tv
uhmz....
je moet je tv wel op "scart" zetten, danwel het videokanaal
ik heb dr een apart knoppie voor op mn zapper

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Verwijderd

[topic=312254/1/50]

• Kriss0r
Op dinsdag 01 januari 2002 18:04 schreef Courage het volgende:
[topic=312254/1/50]
zoals ik al zei: de tv-out manual hier doorgelezen...
Pagina: 1