XP 1600+ op AK33

Pagina: 1
Acties:

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 16:21
Ik weet dat het geen goeie combo is aangezien mn AK33 op 100fsb loopt, maar ik wil heel graag van mn Duron 800 af qua snelheid...

Nu zat ik dus te denken, als ik nu gewoon eerst een 1600+ koop, (mn mobo ken wel 1.4ghz aan) en de maand erna een nieuw mobo..

Is dat volgens jullie een beetje goed besluit :?
Echt, Duron 800 is niet vooruit te trekken :P
En ik heb maar geld voor 1 van de 2 deze maand (nou ja volgend maand eigenlijk :'( ) en ik heb geen zin om 2 maanden te wachten om ze dan allebei te kunnen kopen zeg maar...

Plz, I need some advice (A-Open zegt NOT RECOMMENDED dus het zou moeten kunnen)

• FailFr8er
Plz, iemand :?

I could use some advice

Verwijderd

kan het niet, is het dan niet mogelijk de XP te unlocken, en hem vervolgens op een hogere MP te laten draaien, of zit ik nu te waandenken?

• FailFr8er
Op dinsdag 01 januari 2002 18:26 schreef neographikal het volgende:
kan het niet, is het dan niet mogelijk de XP te unlocken, en hem vervolgens op een hogere MP te laten draaien, of zit ik nu te waandenken?
Ik denk dat de grootste hold-back mn mobo is, en niet de proc :P

Verwijderd

Als je mobo al helemaal die XP gaat willen slikken...
Ik denk van niet... Koop eerst het nieuwe mobo en dan de proc, of wacht geduldig tot je ze allebei kan kopen...

• FailFr8er
Op dinsdag 01 januari 2002 18:30 schreef thamar het volgende:
Als je mobo al helemaal die XP gaat willen slikken...
Ik denk van niet... Koop eerst het nieuwe mobo en dan de proc, of wacht geduldig tot je ze allebei kan kopen...
Maar ik ben niet zo geduldig :'(
Dat is nu juist het probleem :'(

• FailFr8er
Niemand meer :?

:'(

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:42
Hoezo is je duron800 zo traag dan?
Die heb ik nl ook, ook op een aopen bord en ik draai/speel alles wat ik maar wil???

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik heb een Duron700 en voorlopig hoef ik nog geen niuewe proc.
Ik denk niet dat het verstandig is om een XP1600+ op dat mobo te stoppen ,kan je beter een goedkoop ecs k7s5a mobo kopen en daarop die proc zetten.
En Final Fantasy rulezz echie wel ;)

Verwijderd

Ik denk niet dat iemand die combo eerder heeft geprobeerd, dus ik zou zeggen: "Probeer het!" :p

Ik denk ik het algemeen wel dat je die proc erin kan duwen. Een proc. downgraden is bijna altijd te doen. En als je mobomaker het niet afraadt...

• FailFr8er
Op dinsdag 01 januari 2002 23:47 schreef ajay het volgende:
Ik denk niet dat iemand die combo eerder heeft geprobeerd, dus ik zou zeggen: "Probeer het!" :p

Ik denk ik het algemeen wel dat je die proc erin kan duwen. Een proc. downgraden is bijna altijd te doen. En als je mobomaker het niet afraadt...
:P Ik weet dus nu helemaal niet meer wat ik zal doen :P

:'(

Verwijderd

spaar gewoon om die moederbord en die cpu tegelijk te kopen.

bespaar je heel wat moeite :).

of je kijk je pa lief aan of je ff wat geld mag lenen :P ( later terug betalen )
Pagina: 1