Toon posts:

Welke extra fan kan ik in mijn Aopen hq08 plaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister een nieuwe kast gekocht (Aopen hq08)
Omdat mijn AMP xp 1800+ te warm word in deze kast, heb ik maar tijdelijk 3 extra fans uit oude voedingen gehaald en deze in mijn nieuwe kast geplaatst (80x80 fan).
Ik heb er twee bovenin geplaatst en eentje onderin.
De temperatuur is duidelijk naar beneden gegaan, het was eerst 49 graden en nu is het 32 graden. Heel mooi.
Allen wat ik jammer vind is dat de oude fans die ik er in heb geplaatst veel te veel herrie maken.
Kan iemand mij vertellen welke andere Fan ik kan gebruiken , die snel en stil zijn. Waar kan ik ze kopen.

Graag tips, welke fan het beste en de stilste zijn ( 3 fans 80x80)

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:02
uhm enermax ? die hebben zon regelaartje erbij

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:34
of als je goedkoop wilt doen gewoon coolermaster case fans van 2 tientjes, zijn ook redelijk stil. Wat ik je ook kan aanraden is een slot cooler. Ik heb er 1 en die hoor je dus echt niet

hondennamen.info Openscheermes.nl

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:41

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Fan's van het merk Papst zijn relatief erg stil, ik heb er nog wel 3 liggen, als je interesse hebt.

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Verwijderd

Topicstarter
welke papst fan heb je liggen?

Verwijderd

Ik heb ook die kast en die cpu....maar de temp is bij mij geen probleem hoor. Dremel een gat voor een 120 mm fan in je frontje. Plastic kap kun je heel laten. Daar heb ik een flexibele buis in gemaakt met een 120 mm fan dur achter op 7 volt. Werkt perfect.

Die gaten boven heb ik die roosters uitgedremd en 2 8tjes op 7 volt ingezet. Meer voor de HDD daar dan voor de temp elders. Hele stille en goedkope oplossing.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07
In de search staat wel het een en ander over verschillende fans.
Neem daar eens een kijkje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.