After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Doet het nog prima.
I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
Ik vraag me namelijk af of er geen risico van oververhitting van de invertor bestaat + in de fik vliegende kartonnen doosjes en meer van die ongein.
Ik heb hier nog niets in de fik gehad
I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
Ik heb er zelf bij de zelfde electroshop waar ik de inverter en ccfl heb gekocht een mooi klein kunstof behuizingkje gekocht ( 5 piek ofzo echt niet duur shit +\- 2 euro dus
en dan kun je hem netjes dichtschroeven en het oogt allemaal net even iets netter ..en tis net even steviger.
over oververhitting zou ik me niet zo'n zorgen maken zo'n inverter word niet echt warm net als de ccfl dus da's geen issue
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Het gign me er vooral om of het geheel niet in de fik zou vliegen, maar daar hoef ik dus blijkbaar niet bang voor te zijn.
Bedankt!
Verwijderd
No problemos
Werkt perfect en hij zit toch niet in het zicht!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Senile! Senile Oekaki
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
werkt perfect, en hij staat gemiddeld 4 uur per dag aan...
(btw, als je dit wilt proberen, doe dan wel goed veel tape er omheen, dat er niet per ongelukt pinnetje door de tape heen steken, want dan werkt het nog niet...
Weet trouwens iemand een manier om de CCFL vast te maken. Kan natuurlijk met tape, maar tape laat lijmresten achter en kan altijd los gaan.
Ik heb hem in dat plastic hoesje gestopt waarin hij geleverd wordt. Wel eerst even gleufjes erin snijden zodat de draadjes erdoor kunnen en dan de gleufjes netjes met plakband dichtmaken.Op dinsdag 01 januari 2002 21:37 schreef wmeester het volgende:
Kan natuurlijk met tape, maar tape laat lijmresten achter en kan altijd los gaan.
Vervolgens heb ik de plastic beschermhoes met dubbelzijdig tapijttape vastgeplakt aan de case. Laat echt niet meer spontaan los. Alleen je zit wel met lijmresten als je het geheel wil verplaatsen
Dat werkt dus niet met een blacklight, dan gaat dat hoesje leuk oplichtenOp dinsdag 01 januari 2002 21:47 schreef NaOH het volgende:
[..]
Ik heb hem in dat plastic hoesje gestopt waarin hij geleverd wordt. Wel eerst even gleufjes erin snijden zodat de draadjes erdoor kunnen en dan de gleufjes netjes met plakband dichtmaken.
Vervolgens heb ik de plastic beschermhoes met dubbelzijdig tapijttape vastgeplakt aan de case. Laat echt niet meer spontaan los. Alleen je zit wel met lijmresten als je het geheel wil verplaatsen
Verwijderd
Een CCFL is een soort van klein tl-buisje van maar 2-3 mm dik om een leuk licht in je doos te maken...Op dinsdag 01 januari 2002 21:50 schreef The_YellowDog het volgende:
[/dumbass]
Wat de fuck is CCFL invertor???
[dumbass]
De invertor is het stukje tussen het lampje en je 12V aansluiting... dat er voor zorgt dat de juiste stroom op je lampje komt. Gewoon een printplaatje met wat condensatortjes en weerstandjes..

en het word zoiets
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Moest alleen een klein hoekje van de PCB afknippen
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Tie-wrapjes.Weet trouwens iemand een manier om de CCFL vast te maken. Kan natuurlijk met tape, maar tape laat lijmresten achter en kan altijd los gaan.
die gebruik ik om men CCFLletjes vast te houden. Niet om het buisje zelf natuurlijk want dan breekt ie, maar gewoon aan de draadjes op iets van 1 cm van de buis. zit muurvast en toch kan je er nog eens tegenaan stoten want ze bewegen gewoon mee
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
ik heb hier een oude game gear, met een kleine TL ( CCFL dus) achter het lcd schermpje(die lcd kan je niet in je pc gebruiken helaas..) die CCFL zit vast met aanweerzeide 2 koperen draadjes gesoldeert. ik heb gehoord dat de invertor op een klein printje er bij zit. ik heb 2 kleine printjes in me game gear, en zou wel eens willen weten welke de invertor is
die CCFL ziet er ong zo uit : ==[******]==
== zijn koperen draadjes [******] is de CCFL
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini