8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
kom op zeg, iedereen heeft hier toch een redhat router staan, en @home mail. en niemand die ooit van dit probleeem heeft gehoord
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Verwijderd
Niets. pop3 server instellen op mail.home.nl ipv mail en zelfde voor smtp. Dat kun je op je clients doen. Moet genoeg zijn om het te laten werken. Als dat niet werkt zal er iets mis zijn met firewall en/of netwerk instellingen
Verwijderd
Ik snap geen kont van je verhaal, vertel anders eerst eens wat details over je probleem voordat je begint te jeweetwellen.Op dinsdag 01 januari 2002 19:15 schreef Super_ik het volgende:
kom op zeg, iedereen heeft hier toch een redhat router staan, en @home mail. en niemand die ooit van dit probleeem heeft gehoord
Je probleem is dat je linux machine internet niet deelt? heeft ie zelf wel verbinding met internet?
Dan ga je naar accounts->eigenschappen. Dan maak je van mail : mail.home.nl en van die andere ook