Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Moet je je luidsprekertje zachter zetten; het geluid gaat via de binnenkant van je telefoon weer naar je mic toe.
hmm word idd een stuk minder, maar als ik hem op op zijn zachts zet , hoor je de echo toch nog steeds, zet ik hem harder dan word het echt niet luek meer om aan te horen, heb ik van de tegenpartij mogen vernemen, 
Jammer dus...
Jammer dus...
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Verwijderd
Kun je je telefoon niet ff voorzichtig openmaken en ergens een stukje schuimspons tussen doen?
Is een optie, dacht zelf aan een (smd)weerstandje.
Verwijderd
Ja je kan het proberen, maar ik ben niet zo'n fan van solderen in me telefoon. Kan ik ook niet, ben meer van het type lassen
.
Verwijderd
Flaw in het GSM/radiosignaal-systeem. Ligt aan de ontvanger en/of beller.
Als deze direct naast een PC/TV oid belt/ontvangt ketst het signaal rechtstreeks terug je GSM in. Met als gevolg een vette echo. Hoe beter de signaalsterkte (en die is bij Sony behoorlijk sterk) hoe vetter de echo.
Als deze direct naast een PC/TV oid belt/ontvangt ketst het signaal rechtstreeks terug je GSM in. Met als gevolg een vette echo. Hoe beter de signaalsterkte (en die is bij Sony behoorlijk sterk) hoe vetter de echo.
Pagina: 1