sony z5 echo-ed, ofwel de tegenpartij hoort het.

Pagina: 1
Acties:

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
Heb dus hier een z5, deze kan ik ruilen tegen een 3310 van mijzelf, nu heb ik dat ding ff ter test hier liggen.

Mooi phoontje, aleen hij echoed, ofwel, dat hoort de tegenpartij, als ze met mij bellen horen ze zichzelf echoen, ik zelf heb er geen last van, maar dit probleem heb ik niet bij mijn 3310.

Ik vind het dus wel een heel leuk ding en zou hem toch graag willen houden. Telefoon is nog net geen jaar oud, en wat ik wil proberen is dat hij me het aankoop bonnetje geeft, want hij is in mijn woonplaats gekocht en dan probeer ik het voor garantie te claimen.

Hij zelf is er ok een keer heen geweest en heeft toen met een kerel lopen babbelen, en die melde dat hij dat ook had, nou daar neem ik geen genoegen mee!

Telefoon is van de vriend van mijn zus, en dus ik heb geen probleem dat ik het moet ruilen en dan zonder phoon zit, en hij heeft al een ander,dus ik houd gewoon mijn eigen en geef hem zijne terug of geef hem de mijne eer die van hem gefixed is..

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben/ hadden ??, en zo ja wat hebben julie gedaan om het fefixed te krijgen als jullie het al klaar hebben gekregen ??

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Moet je je luidsprekertje zachter zetten; het geluid gaat via de binnenkant van je telefoon weer naar je mic toe.

• PsYgHo
hmm word idd een stuk minder, maar als ik hem op op zijn zachts zet , hoor je de echo toch nog steeds, zet ik hem harder dan word het echt niet luek meer om aan te horen, heb ik van de tegenpartij mogen vernemen, :(

Jammer dus...

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

Verwijderd

Kun je je telefoon niet ff voorzichtig openmaken en ergens een stukje schuimspons tussen doen?

• PsYgHo
Is een optie, dacht zelf aan een (smd)weerstandje.

Verwijderd

Ja je kan het proberen, maar ik ben niet zo'n fan van solderen in me telefoon. Kan ik ook niet, ben meer van het type lassen ;).

Verwijderd

Flaw in het GSM/radiosignaal-systeem. Ligt aan de ontvanger en/of beller.

Als deze direct naast een PC/TV oid belt/ontvangt ketst het signaal rechtstreeks terug je GSM in. Met als gevolg een vette echo. Hoe beter de signaalsterkte (en die is bij Sony behoorlijk sterk) hoe vetter de echo.
Pagina: 1