Toon posts:

Standalone DVD speler met DivX support?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of er al een dvd speler bestond met DivX support. Zo niet, komt er ooit zo'n ding op de markt? Dat zou wel :9~ zijn.

Verwijderd

NEE!!! get over it ! hij is er niet
misschien zal ie er ooit komen maar met de huidige opkomst van dvd denk ik dat het er niet meer inzit

• Mickos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07-2015
Kdekn het niet :'( Zelf bouwen :P

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-02 12:39
Je moet een Divx gewoon omzetten naar MPEG en daarna branden als videocd. Dan kunnen de meeste stand-alone DVD spelers 'm wel afspelen.

Verwijderd

ze komen er iig aan, mede dankzij Sigma Desings, die een nieuwe chip heeft gefrabriceerd met MPEG4 decoder erin 8-)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 21:46
kan beter gewoon een dvd-writer kopen voor dat geld dan.. dvd's vind ik toch echt 100x gaafer dan een VCD of een divx

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-03 06:43

Majapro

Deventer

Op dinsdag 01 januari 2002 16:37 schreef neographikal het volgende:
ze komen er iig aan, mede dankzij Sigma Desings, die een nieuwe chip heeft gefrabriceerd met MPEG4 decoder erin 8-)
url?????????

please!!!!!!!!!!

stel je de kwaliteit voor van een mpg4 film op een dvd schijf :o

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Geruchten gaan dat een fabrikant in het zuiden des lands halverwege dit jaar met een DVD/DivX speler komt.
Mocht je daarop niet willen wachten, dan zal je de DivX'jes moeten overzetten naar SVCD. Doe ik ook, prima kwaliteit.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-03 23:53
Op dinsdag 01 januari 2002 16:44 schreef promaja het volgende:

[..]

url?????????

please!!!!!!!!!!
Sigma Designs EM8470 hardware MPEG4 decoder

Sigma introduceert full resolution MPEG-4 decoder

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Pagina: 1