Dit haal ik net van de www.spelletjesgarnaal.be
Dus van Unreal2 weten we wel zeker dat hij nog dit jaar uitkomt, en over een eventuele Unreal Tournament 2 willen ze nog niks los laten.
Ik blijf het heel vaag vinden
Werkelijk belachelijk! Doen ze dit nou expres ? Of proberen ze alleen maar NOG meer onduidelijkheid te zaaien ?Het was publiek geheim dat Digital Extremes Unreal Tournament 2 in de maak had. Nu is het spel eindelijk opgedoken op de officiële release lijst van uitgever Infogrames. Volgens deze release list zal UT2 in 2002 nog in de euro shops liggen. Een exacte datum werd niet gegeven maar het merendeel van Infogrames games wordt pas op het einde van 2002 verwacht. UT2 zal dan wel geen uitzondering zijn.
***UPDATE*** Infogrames liet weten dat er een mixup is gebeurd in de lijst. Unreal Tournament 2 was eigenlijk een typfout. Men bedoelde wel degelijk Unreal 2, niet UT2. De fout is echter in de lijst geslopen omdat er eerst voor Unreal 2 geen vaste date was, daarom hadden ze hem al voorlopig voor 2002 geklasseerd (typfout incluis). Unreal 2 heeft nu wel een vaste date, 24 mei 2002. Deze date is gewoon toegevoegd aan de lijst en de oude (foutief getypte) Unreal post is niet verwijderd. Simon Callaghan (PR Infogrames):"Infogrames has no official comment regarding the existence of an Unreal Tournament 2."
Maak dit aan iemand anders wijs, dit is wat men noemt professioneel informatie lekken om een hype te creëren. It works !
Dus van Unreal2 weten we wel zeker dat hij nog dit jaar uitkomt, en over een eventuele Unreal Tournament 2 willen ze nog niks los laten.
Ik blijf het heel vaag vinden