Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
8 was iets te simpel, maar was wel blij met de port naar de PC (800x640 op FSAA 4x
9 Was zo chill, heb me echt vermaakt toen ik 2 maanden ziek thuis lag.. Heb em helemaal platgespeeld
Kijk met smacht uit op FFX
Zo goed :?
Signature?
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Verwijderd
Andere delen niet gespeeld, ik ga wel FFX kopen!
zeker knights of the round table was zeker de besteOp dinsdag 01 januari 2002 15:35 schreef Captain_Quigley het volgende:
Final Fantasy 7, Summon: Knight of the Round Table!
Andere delen niet gespeeld, ik ga wel FFX kopen!
ik vond ff7 en ff tactics (niet een "echte" ff eigenlijk) ook erg leuk, alleen was 7 wel aan de makkelijke kant (vooral als je knights of round had en 4x attack)
Verwijderd
Maare in hoeverre ziet het spel er zo goed uit? Dit was allemaal gerendered (offcourse) en niet in game..
Hoe goed ziet het er eigenlijk uit IN game ? Zijn daar ook screenshots of specs ( PS2 variant van T&L ofzo) van?
FF7 : Zero Bahamut rulede zwaar
FF8 idd te simnpel
ff9 nooit uitgespeelt kom maar niet voorbij de stomme uilen bos op de 2de disc (nadat je die black magier achterna zit)
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik wil ook nog weleens 5 proberen, maar dat komt nog wel...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
*schaam*
maar FF7 is het beste spel wat ik ooit heb gespeeld
goed verhaal, cool characters, gewoon een geweldig spel
daarna FF9, niet zo goed als FF7 imho, maar ook een erg goed spel
FF8 vond ik wat minder, wel een cool spel, maar niet zo goed als 7 & 9
en voor FF10 koop ik binnenkort een PS2
en de 3 Bahamuts daarvan ook!
Meest gebruikte characters:
Edgar (Knok-freak ala. Zell in ff8)
Terra (Half esper, Half mens. In esper form doet zij 2x damage)
Celes (Gewoon goed in magic en runic is soms ook wel makkelijk)
Verwijderd
(zooo relaxed allerlei combinaties vormen, en constant maar zoeken naar de beste instellingen ... todat je ultima tegen komt
Het hele idee met de Chocobo in deel 7 is steen goed.
Met die races en dergelijke.
Meest rulende summon = Diablo
Bij de pc versie van FF8 had je ook dat externe chocobo programma ... erg gaaf bed8 (vooral als je een ribbon krijgt ben je blij of een dark matter)
ik weet niet of het er echt bij hoort maar bij mystic quest voor op de gameboy was mijn meest fav. wapen een sweep(ketting)
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Mooi verhaal en leuke battles. De beste GF vond ik Diablo, omdat ie er het kewlst uitzag en omdat ie als enige op een laag level al 9999 damage deed.
FF7 vond ik wat een vervelend spel (duurde me wat te lang met die chocobo's) en daarom heb ik hem ook niet uitgespeeld. Het verhaal was wel goed, want toen Aeris dood ging moest ik toch ff een traantje wegpinken. (was ook een beetje verliefd
De eerdere delen heb ik allemaal gespeeld, maar dan als rom en de meesten weten wel dat je dan zo'n 30 rpg's op de schijf hebt staan en alles maar half speelt en niet meer weet wat nou waar bij hoort.
Dus daar weet ik niet zoveel meer van
Verwijderd
How do I revive Aeris?
Maar dat mag de pret niet drukken
nietOp dinsdag 01 januari 2002 19:49 schreef Sigma het volgende:
How do I revive Aeris?
iig, niet in de US versie, ik heb gehoord in de Japanse versie wel.
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
volgens mij was dat allemaal een grote hoaxOp dinsdag 01 januari 2002 22:43 schreef real_raichu70 het volgende:
Heb ook eens gehoord dat je in de Jappa versie Aerith(dach toch dat het zo was....) kon reviven ...
was dat hetzelfde gerucht dat je daarvoor underwater materia nodig had en dat je dan een of andere grot binnen moest gaan met de onderzeeër?
het past ook niet in het verhaal dat ze tot leven te wekken zou zijn, op het einde met de lifestream enzo..
precies, dan verhaal hoorde ik dus ook. En dan kwam je bij een tunnel uit, met een supergrote vis, en met behulp van wat materia kon je die dan "mergen", en zo een bepaalde materia vormen om Aerith/aeris terug te halen.Op woensdag 02 januari 2002 01:23 schreef Wouter17 het volgende:
[..]
volgens mij was dat allemaal een grote hoax
was dat hetzelfde gerucht dat je daarvoor underwater materia nodig had en dat je dan een of andere grot binnen moest gaan met de onderzeeër?
het past ook niet in het verhaal dat ze tot leven te wekken zou zijn, op het einde met de lifestream enzo..
Maar die is net zo fake als dat er nog een Weapon in het swamp zou zitten waar ook die grote slang zit.
dan zou je met de highwind de onderzeeer op kunnen halen (lijkt op FF2/4j met de enterprise en hovercraft) zo in de swamp dumpen, erin stappen, submergen, en dan ergens tegen een of andere machine aanvaren. En dan zou je met een of andere weapon moeten vechten. Geen emerald, of ruby of diamond maar weer een andere..
sommige mensen hebben een rijke fantasieOp woensdag 02 januari 2002 11:53 schreef Warbringer het volgende:
[..]
precies, dan verhaal hoorde ik dus ook. En dan kwam je bij een tunnel uit, met een supergrote vis, en met behulp van wat materia kon je die dan "mergen", en zo een bepaalde materia vormen om Aerith/aeris terug te halen.
Maar die is net zo fake als dat er nog een Weapon in het swamp zou zitten waar ook die grote slang zit.
dan zou je met de highwind de onderzeeer op kunnen halen (lijkt op FF2/4j met de enterprise en hovercraft) zo in de swamp dumpen, erin stappen, submergen, en dan ergens tegen een of andere machine aanvaren. En dan zou je met een of andere weapon moeten vechten. Geen emerald, of ruby of diamond maar weer een andere..
preicesOp woensdag 02 januari 2002 11:57 schreef Wouter17 het volgende:
[..]
sommige mensen hebben een rijke fantasie
IK heb ooit eens op een FF board gezeten waar ze een "wedstrijd" hadden om de meest gangbare hoax te verzinnen. Dit was dus wel gewoon voor de private fun, en niet om die in de wereld te helpen om ze weer mensen talloze uren laten spenderen om iets te gaan zoeken.
Mijn "kleine" inbreng was een hoax over de Tissues die je kreeg in FF7 als je in de battle arena verslagen werd. Je kreeg dan geen punten maar een Tissue. In je inventory screen kwam dan te staan "tissue - This is a little hard".
Ik verzon er wat bij (50 keer verliezen op battle arena blaat blaat) en dan kon je die tissues gebruiken om "sadness" weg te halen. Dat as dus het tegenovergestelde van Hyper.
wel aardig.. ook vrij gangbaar, maar niet gewonnen
MAAR
Ik ben in het bezit van een PS2 en wil daarop ook FFX gaan kopen. Ik hoor er nu zoveel over en het spel krijgt zulke hoge cijfers (eveneens als MGS2 die ik helemaal te gek vind) dat ik het maar moet gaan spelen.
heel simpelOp dinsdag 01 januari 2002 16:12 schreef ShadowBumble het volgende:
ff9 nooit uitgespeelt kom maar niet voorbij de stomme uilen bos op de 2de disc (nadat je die black magier achterna zit)
je kan iedere keer 2 kanten op
je moet steeds de kant opgaan waar de minste uilen zitten (ook al je daar net vandaan kwam!)
dan ben je zo bij Black Mage village
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Is er trouwens iemand die ooit dat apparaatje (tamacotchi idee) gehad heeft, waarmee je je gefokte chocobos is kon laden en offline (psx uit) spelletjes met je chocobo kon doen?
Die kreeg je ook bij FF8 op de pc, nou niet et apparaatje, maar wel et zelfde spelletje op de pc... Heb et nooit gebruikt ofzo, je kon Mog ermee krijgen als summon...Op woensdag 02 januari 2002 20:24 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
ff7 was cool - 8 vond ik erg tegenvallen alleen trek het nog wel.
Is er trouwens iemand die ooit dat apparaatje (tamacotchi idee) gehad heeft, waarmee je je gefokte chocobos is kon laden en offline (psx uit) spelletjes met je chocobo kon doen?
Zal et nog wel een keer proberen, maar eerst weer een keer FF7 spelen
Signature?
RPGworld
Echt een erg koele comic imo
Eerste aflevering
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Ja ik heb dieOp woensdag 02 januari 2002 20:24 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
ff7 was cool - 8 vond ik erg tegenvallen alleen trek het nog wel.
Dat apparaatje heet Pocketstation
je kan er minigames op spelen en als memory card gebruiken
Wel handig , was verslaafd aan de Streetfighter minigames
Verwijderd
FF9 wordt ook lastig als je geen PSX of PS2 bezitOp woensdag 02 januari 2002 12:07 schreef The_tWiStEr het volgende:
FF7 en FF8 heerschen gewoon
'k kan niet w8en op FF IX op de PC![]()
FFX wordt lastig, geen PS2
Verwijderd
Verwijderd
Dat zij de de Master of Final Fantasy....Op dinsdag 01 januari 2002 15:34 schreef Sephiroth het volgende:
Hier zijn ook al tig topics over geweest
Als er een spel is dat alles heeft doorstaan is het Final Fantasy. Al vanaf de eerste versies op de NES tot en met de laatste versie op de PSX en PS2, allemaal op en top zeer goede games.
nou. Storyline en Gameplay
Verwijderd
Wat een spel! Heerlijk..!!
Ik bedoelde eerder, dat als je nu een "GROOT" topic gaat openen, dat alles ineens hierin moet, dus dan hou je weinig topics meer over edOp zaterdag 05 januari 2002 22:29 schreef henkie2002 het volgende:
[..]
Dat zij de de Master of Final Fantasy....
Als er een spel is dat alles heeft doorstaan is het Final Fantasy. Al vanaf de eerste versies op de NES tot en met de laatste versie op de PSX en PS2, allemaal op en top zeer goede games.
Iig, FF9 vond ik.......bagger....
Serieus, is echt de enige FF die ik goed bagger vond, kwam door het dieren idee, vind ik nix an....was geloof ik ook een andere director achtig iets, en die oude gast is weer terug in X, dus.....misschien koop ik evengoed wel een PS2 bundled met FFX
Final Fantasy VII was me eerste final fantasy. En meteen verslaafd eraan. Wow wat was dat spel vet, vette verhaal lijn, heel onvoorspelbaar (als je t de eerste keer speeld dan
Final Fantasy VIII mooi, verhaal is ook goed. Maar te menselijk. Maar de filmpjes enzo ruleren wel
Final Fantasy IX, ja hiervoor speciaal een PS2 gekocht! En nog mee bezig. Maar moet zeggen van die PSX filmpjes ga je wel mega
Andere delen moet ik nog spelen. Maar doe het wel 1 voor 1.
Ps. die Knight of the round table in ff7?? die heb ik gemist geloof ik.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
moest je eerst van die Chocobo's fokken totdat je er een had om over water te kunnen lopen, alleen zo kon je die krijgen. Beetje veel werk.Op vrijdag 11 januari 2002 10:14 schreef FastBunny het volgende:
Ps. die Knight of the round table in ff7?? die heb ik gemist geloof ik.
FF7 heb ik tot aan het begin van disc3 gespeeld, alleen omdat ik niet genoeg kracht had was dat veel te lastig. Heb uhm toen maar in de kast gedumpd.
FF8 ben ik op cd3. nog aan het trainen, ben al een keer op cd4 geweest maar was ook toen te "slap". Nu al een heletijd niet gespeeld.
FF9 heb ik niet. Misschien als ie platinum wordt, om de psx goed mee af te sluiten voordat we over gaan op de GC
(
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
En dat terwijl FF IX nog gewoon op de PSX draait, hebbie geen PS2 voor nodigOp vrijdag 11 januari 2002 10:14 schreef FastBunny het volgende:
Final Fantasy IX, ja hiervoor speciaal een PS2 gekocht! En nog mee bezig. Maar moet zeggen van die PSX filmpjes ga je wel mega. Die zijn echt mega mooi! Spel is ook leuk en vooral grappig.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik ben ook een tijdje verslaafd geweest aan dat spel, echt bijna oneindig veel mogelijkheden met class combinaties die je kon maken
Maar de allercoolste GF komt uit 8: EDEN Deze GF die kan zo hoog geboost worden dat er bij vijanden meer dan 34000 vanaf gaat.. Dan moet je hem tot 250 boosten! Dit is de enig summon ooit (t/m ff9 dan) die hoger dan 9999 eraf kon hossen.
Damn zeg wat heb ik er lang over gedaan om de baas te verslaan die die GF heeft.. Ofwel ultima.. Met het zwaard van cloud uit deel 7...
Het is me helaas nooit gelukt om in deel 7 chocobo's te fokken
superB
Klopt maar in t achterhoofd houdende dat rond april? FF X uitkomt voor de PS2 heb ik maar meteen een PS2 gekochtOp vrijdag 11 januari 2002 11:35 schreef Creepy het volgende:
[..]
En dat terwijl FF IX nog gewoon op de PSX draait, hebbie geen PS2 voor nodig
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
Verwijderd
Dat vond ik nou juist de zwakste ff van allemaal.Op zaterdag 12 januari 2002 14:52 schreef ChaosKnight het volgende:
Ja, ik vond Final Fantasy Mystic Quest onwijs goed, en FF 3, kan me alleen geen summons meer herrineren, maar uit FF7 vond ik Knight of the Round geweldig.
Mystic Quest is geen Final Fantasy for crying out loud, misschien wel door square gemaakt, maar GEEN Final FantasyOp zaterdag 12 januari 2002 14:52 schreef ChaosKnight het volgende:
Ja, ik vond Final Fantasy Mystic Quest onwijs goed, en FF 3, kan me alleen geen summons meer herrineren, maar uit FF7 vond ik Knight of the Round geweldig.
Verwijderd
Ik heb net een dvd-r van FFX(usa):9~ UBER vet vind ik. het is zeer mooi alleen vind ik het blitzball lastig.
8 vond ik persoonlijk ook een goeie maar de meeste mensen denken daar anders over.;(
Final fantasy rulezzz
/Spydoggie
Op zaterdag 12 januari 2002 20:40 schreef ChaosKnight het volgende:
Nja Sephi, jij zal et wel weten. Weer wat bijgeleerd. Mrja, zover ik wet heet het Final Fantasy Mysic Quest, een Mystic Quest vind ik het leukst omdat ie juist zo oud is.
Dat monster onderwater bestaat zeker .. (of bedoelde je deze niet). Als je hem binnen 20 minuten weet te slachten (heb je dus KOR voor nodig) krijg je master materia daarmee heb je gelijk alle materia op het hoogste level.Op woensdag 02 januari 2002 01:23 schreef Wouter17 het volgende:
[..]
volgens mij was dat allemaal een grote hoax
Maar dat reviven lijkt me idd ook onwaarschijnlijk
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Maar daar heb je de underwater materia voor nodig, om die time-limit weg te krijgen. Het is me trouwens wel gelukt om het zonder die materia te doen. Lang leve de KOTR en de Coin-Toss.Op maandag 14 januari 2002 03:44 schreef violator_ het volgende:
[..]
Dat monster onderwater bestaat zeker .. (of bedoelde je deze niet). Als je hem binnen 20 minuten weet te slachten (heb je dus KOR voor nodig) krijg je master materia daarmee heb je gelijk alle materia op het hoogste level.
Maar dat reviven lijkt me idd ook onwaarschijnlijk
Daarna die grote rode nog neergesabeld, en toen waren bizarro seph en seraphic seph ineens heel erg gemakkelijk.
bizarro: w-summon - KOTR
seraphic: hoefde ik niet eens iets te doen. iedereen was afgeladen met counter-attacks, counter-magics en was al niet meer. Hij deed wing-slash (iets dat iedereen aanviel iig), en toen de 3e nog bezig was met counteren hield hij het al voor gezien. Toen vielen die veren al uit z'n reet.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Volgens mij loop je een beetje vooruit op de feiten...Op dinsdag 15 januari 2002 09:49 schreef Davidbub het volgende:
FFXIII is wel een cool spel, maar de ingame graphics zuigen HARD
Maar de FMV's
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Een BEETJEOp dinsdag 15 januari 2002 11:48 schreef Neelon het volgende:
[..]
Volgens mij loop je een beetje vooruit op de feiten...
Een HEEL ERG GROOT BEETJE zal je bedoelen
Verwijderd
Ik ben met FF IX bezig met de chocobo hot n cold game. Alles gaat prima, ben in de lagoon enzo, alleen nou moet ik een chocograph location vinden op de forgotten continent (die linksonderin de world map). Ik heb de locatie al gevonden met mn vliegboot
Zelfs GameFAQs bracht geen antwoord....
Het Final Fantasy Topic - Deel 3 -
Post daar je vraagje nog maar eens, dan zul je ook zien dat er veel meer actie daar is dan die al enkele jaren oude topic

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()