hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Maar zijnde een tweaker heb ik het ding maar even opengeschroeft en vind nu een nummer:
ASYM030630*
V52ME4F070 AA
Amateurcoureur en fervent banktukker
Het lijkt qua uiterlijk precies een audioplug ja, maar hij is net iets kleiner en kan dus nergens op aangesloten voor zover ik het weet.
Zit trouwens ook nog en ledje in....
is niks om in te praten ofzo...
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
maar waarom dan een knopje dr op??
Wacht ff, komt een plaatje van de binnenkant!
Verwijderd
Knopje: uit/aan?Op dinsdag 01 januari 2002 15:29 schreef kazz1980 het volgende:
Ja het lijkt erg op een volumeding...
Heb je al bij Primax op de site gekeken?
das voor aan en uit ofzo?Op dinsdag 01 januari 2002 15:29 schreef kazz1980 het volgende:
Ja het lijkt erg op een volumeding...
damn slow

dit nummer staat er ook nog op:
epcb063000A
ja ware het niet dat die site traaaaaaaaaaaaaaaaaaaag gaat - elke tweaker op primax punt en el of zo?Op dinsdag 01 januari 2002 15:32 schreef terw_dan het volgende:
http://www.primax.nl/
kun je hier misschien wat vinden.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Hij heeft standen 1 t/m 8, en kan niet verder draaien dan 1 en 8...
dus niet 360 graden.
heb er namelijk een boel liggen....
dat is het knopje.Op dinsdag 01 januari 2002 15:52 schreef paerad het volgende:
Is het geen IR-ontvanger, als ik dat zwarte componentje links zie op de foto, lijkt mij dat een TSOPxx, een IR-ontvanger! (plat vierkantje met rond vlak aan voorkant)
mmm, ja misschien dat wheelding om een ir kanaal te kiezen? (k weet niet zoveel van irOp dinsdag 01 januari 2002 15:52 schreef paerad het volgende:
Is het geen IR-ontvanger, als ik dat zwarte componentje links zie op de foto, lijkt mij dat een TSOPxx, een IR-ontvanger! (plat vierkantje met rond vlak aan voorkant)
ah geen ir
mmm, maarja het is primax he, dus goeie kans dat het iets voor een scanner is
zou dat het dan zijn?Op dinsdag 01 januari 2002 15:53 schreef Rendier2710 het volgende:
Op mijn werk heb ik een telefoon waar zo'n ding in gaat! Net iets kleiner dan een gewone audio-plug. En als ik het internet dan zo eens afsneup is het voor noisereduction. Gek dat er nergens zo'n apparaat afgebeeld staat.
is het precies zon zelfde ding?
PRIMAX maakt wel telefoonaccessoires zie ik op www.primax.com.tw (brakke site!)
dat is iets voor internet en intranet zover ik uit de site begrijp.
neeh check dat innerlijk van dat dingOp dinsdag 01 januari 2002 16:02 schreef Rendier2710 het volgende:
Bluetooth??
om te zien hoe die draden gaan
[edit] want als ze gewoon langs dat potmetertje gaan en verder niet al te veel weerstandjes enzo tegenkomen is het toch vrijwel zeker een regelbare weerstand oftwel volume iets, maar als er nou echt 8 uitgangen op dir draaiknop uitkomen, is het toch een keuzescahkelaar voor het een of t ander
ja is slechte site!
te taiwanese site is beter te bekijken overigens! en die is ook gewoon in engels grotendeels
nee hoor...het was al gevraagd. heb ergens een doos met hardware-troep gekocht, zaten deze dingen bij in.....
de close-up:
WTF! Hebben we nu alweer koffiepauze!?
Op dinsdag 01 januari 2002 16:23 schreef The_Sentinel het volgende:
Tis volgens mij de volume control van Primax computer boxen.
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
|Specs|
Verwijderd
Dat ding is uit 1993 ergens in de buurt en het is een handmatige switch om een Printernetwerk te bedienen. Je kon hiermee 8 computers op een printer aansluiten en dan met dat wieltje regelen welke compu mocht printen. Een draak van een ding dat eigenlijk nooit goed gewerkt heeft onder Windows. Als je de connectors en de kabels er nog bij hebt, een soort UTP als ik me niet vergis, kan je het uittesten maar ik beloof je grijze haren als je er aan begint...
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Een printer controller met een 2.5 mm plug aanOp dinsdag 01 januari 2002 16:51 schreef victorvo het volgende:
Mkeej. Dan hier van iemand die het kan weten..... De Ex-Primax helpdesk medewerkert...
Dat ding is uit 1993 ergens in de buurt en het is een handmatige switch om een Printernetwerk te bedienen. Je kon hiermee 8 computers op een printer aansluiten en dan met dat wieltje regelen welke compu mocht printen. Een draak van een ding dat eigenlijk nooit goed gewerkt heeft onder Windows. Als je de connectors en de kabels er nog bij hebt, een soort UTP als ik me niet vergis, kan je het uittesten maar ik beloof je grijze haren als je er aan begint...
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
maar goed.
ik heb alleen een stuk of 8 van die dingen en er verder niks bij.....
Die controller gaat in een connector met aan de ene kant Centronics (printer ingang) en aan de andere kant UTP kabel naar een soort token ring netwerkje van max 8 PC's. In die connector zit zo een 2,5 mm jack.Op dinsdag 01 januari 2002 18:00 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
Een printer controller met een 2.5 mm plug aan
lees de laatste 3 posts hierboven eensOp dinsdag 01 januari 2002 20:59 schreef Galaxis het volgende:
Ik denk ook een volume regelings apparaat achtig iets ofzow.
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
Aan de ene kant Centronics, aan de andere kant RJ-45 (UTP) en dan weer een andere kant 2,5mm. jack? Hehe volgens mij snap ik hem niet helemaal of heeft deze kabel 3 uiteinden?Op dinsdag 01 januari 2002 20:21 schreef victorvo het volgende:
[..]
Die controller gaat in een connector met aan de ene kant Centronics (printer ingang) en aan de andere kant UTP kabel naar een soort token ring netwerkje van max 8 PC's. In die connector zit zo een 2,5 mm jack.
Die heb je van de vaagste merken, ik weet niet of Primax zoiets in het assortiment heeft.
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Amateurcoureur en fervent banktukker
vinnet echter wel heel erg lachen te zien wie er nu wél en wie niet lezen voor ze posten!! haha
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Op donderdag 03 januari 2002 22:38 schreef Bamibal het volgende:
lijkt wel een webcam
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Zoek eens naar een FCC nummer ergens, dan wordt het al wat makkelijker om uit te zoeken. Of mail de foto door naar info@primax.nl met de vraag "Wat the hell is dit?!?"
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Helaas is het verloop bij Primax Nederland zo groot dat er niemand meer werkt die er ook in 1994 (of 1997) al werkte...Op vrijdag 04 januari 2002 03:29 schreef VageGast het volgende:
Kan de foto wat groter en duidelijker?!?
Zoek eens naar een FCC nummer ergens, dan wordt het al wat makkelijker om uit te zoeken. Of mail de foto door naar info@primax.nl met de vraag "Wat the hell is dit?!?"
Probeer dan support@primax.com.tw .
Bovendien wordt de support in Europa nu door Sykes of Stream gedaan en dat is om te huilen. Die weten nauwelijks iets over de huidige scanners, laat staan voor een printernet controller uit de oertijd.