is het mogelijk om mijn kabelmodem die ik van chello heb gekregen in te leveren en eigen kabelmodem aan te sluiten. 1tje met meerdere functies. mag dit van de kabelboer want ik wil het wel legaal doen.
Verwijderd
waarom zou het eigenlijk niet mogen, als die nieuwe modem maar compatible is, tochOp dinsdag 01 januari 2002 15:09 schreef vraagjesman het volgende:
is het mogelijk om mijn kabelmodem die ik van chello heb gekregen in te leveren en eigen kabelmodem aan te sluiten. 1tje met meerdere functies. mag dit van de kabelboer want ik wil het wel legaal doen.
Verwijderd
ik denk dat de kabelmaatschappij liever heeft dat jij gewoon de modem gebruikt die hun leverenOp dinsdag 01 januari 2002 15:36 schreef _JUSTICE_ het volgende:
[..]
waarom zou het eigenlijk niet mogen, als die nieuwe modem maar compatible is, toch
Verwijderd
sorry [mischien off-top]Op dinsdag 01 januari 2002 15:38 schreef mafiasven het volgende:
[..]
ik denk dat de kabelmaatschappij liever heeft dat jij gewoon de modem gebruikt die hun leveren
Hej maf, kheb mijn kabelmodem nog niet ingeleverd, abo vannacht beeindigd, heb nog steeds chello ssssttttt
Weet je daar iets van
Verwijderd
lol hmmz neej weet ik niks vanOp dinsdag 01 januari 2002 15:56 schreef AteLLa het volgende:
[..]
sorry [mischien off-top]
Hej maf, kheb mijn kabelmodem nog niet ingeleverd, abo vannacht beeindigd, heb nog steeds chello ssssttttt
Weet je daar iets van
maar jij kreeg toch adsl he ?
het mooie van sommige modems/routers bijvoorbeeld die van cisco daar zit een firwall functie in en vpn client functie en een kabelmodem functie en dat allemaal in 1 apperaat maar omdat dit ding dus de kabelmodem vervangd vroeg ik mij af of dit wel mag.
Verwijderd
Heb ik al een week op zes. Ik moest gisteravond moven uit de woonkamer naar "de Bunker" heb mijn adslpjoeter nog niet aangesloten, maar deze doet het dus nog lekker 
Eigenlijk moet iedereen dus opzeggen, en daarna gewoon het modem houden. Op die manier verdien je nog wat terug
Eigenlijk moet iedereen dus opzeggen, en daarna gewoon het modem houden. Op die manier verdien je nog wat terug
Verwijderd
kick, Ik zat voorheen op het lancity platform maar chello heeft internet nooit afgesloten op een of andere manier, als ik nu een motorola sb4200E aansluit zou dit dan nog gaan werken want mijn NIC heb ik destijds van chello bij die lancity gekregen die is dus geregisteerd ergens.
Zou ik me wel moeten aanmelden op de prov.upc.nl site ?
En zo ja welke info heb ik daar voor nodig.
Zou ik me wel moeten aanmelden op de prov.upc.nl site ?
En zo ja welke info heb ik daar voor nodig.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 14:12 ]
Pagina: 1