SetDefID MFC VC++ Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• OrbitZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05-2025
Ik ben bezig met het maken van een adressenboekje, er staan dus een aantal edit boxen en buttons op mijn dialog based application.

Alle buttons en Edit boxen worden dynamisch aangemaakt.

Als ik een Default button set met SetDefID, en ik druk op enter dan word de window als nog afgesloten terwijl de default button toch echt op het [volgende] knopje staat :?

Het begint me nu rederlijk te irriteren :( want ik zit al een dag te kloten/zoeken/debuggen om maar te vinden waar het aan ligt... :'(

Heeft iemand een antwoord op mijn vraag??

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 15:01 schreef OrbitZ het volgende:

Als ik een Default button set met SetDefID, en ik druk op enter dan word de window als nog afgesloten terwijl de default button toch echt op het [volgende] knopje staat :?
Als je je app start, kun je dan zien welke de default button is? Als het goed is, heeft de default button een extra zwarte omlijning. Mocht die niet zichtbaar zijn, dan is er waarschijnlijk geen default button geset.

• Lone Gunman
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
probeer het eens met SetFocus... SetDefId gebruik je volgens mij alleen om een default button te zetten (als je bv ipv de ok button een andere button hebt... je kunt de nieuwe knop dan wel afvangen nl)

k gebruikt zelf altijd setfocus, nog nooit n probleem mee gehad iig

veel suc6 ermee

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.