ADSL traag opeens!?

Pagina: 1
Acties:

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
Sinds gister kan ik alleen nog maar downloaden met 22,7kb/sec :? Het lijkt wel of er opeens een limiet op staat ofzo :? en m'n upload snelheid was opeens maar 3kb/sec :? En het vage is, ik kan wel 3 dingen tegelijk met 22,7kb/sec downloaden :? Maarja ik wil eigenlijk nu iets van 170mb downloaden maarja met 22,7kb/sec duurt het zo lang :(
Het is nog vager, als ik op www.mordax.nl me snelheid test zegt ie wel 26kb/sec upload en 106kb/sec download :? :? Echt heel vaag, en ik heb het bij heel veel sites getest maar overal maar 22,7kb/sec!

Bij de weg ik heb ADSL fast van Xs4all

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 14:26 schreef McFlipp het volgende:
Sinds gister kan ik alleen nog maar downloaden met 22,7kb/sec :? Het lijkt wel of er opeens een limiet op staat ofzo :? en m'n upload snelheid was opeens maar 3kb/sec :? En het vage is, ik kan wel 3 dingen tegelijk met 22,7kb/sec downloaden :? Maarja ik wil eigenlijk nu iets van 170mb downloaden maarja met 22,7kb/sec duurt het zo lang :(
Het is nog vager, als ik op www.mordax.nl me snelheid test zegt ie wel 26kb/sec upload en 106kb/sec download :? :? Echt heel vaag, en ik heb het bij heel veel sites getest maar overal maar 22,7kb/sec!

Bij de weg ik heb ADSL fast van Xs4all
er was een storing maar die is volgens de xs4all site alweer verholpen, dus :?

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:24

inXs

known as inXs

probeer ook eens iets van www.tweakers.net te downen dan..

superB

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
van sommige sites is het wel snel nu opeens :? maar van sites waar andere mensen rustig 110kb/sec vandaan trekken, weer niet :? ik snap er nix van :?

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:38
ik kan wel 3 dingen tegelijk met 22,7kb/sec downloaden
dan ligt het dus NIET aa je verbinding. "t ligt dan aan de site waarvandaan je download.