Verwijderd

Topicstarter
Kan je deze al in nederland krijgen.. dat is de externe versie om backups en imports te spelen op de PS2.
Enig idee?

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-03 15:12

MeNTaL_TO

The future is not set

Neokey is al een geruime tijd in Nederland verkrijgbaar
bijvoorbeeld bij gameland

Zelf heb ik een neo2.2 in laten bouwen bij ps2ombouw (zelfde eigenaar als futurezone )

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Weet je of je met een neo zelf bouwset van 29,- gulden (of euro geen idee eigenlijk) klaar bent? Ik bedoel heb je nog een aparte neo modchip nodig of niet?

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 11:11
als't goed is niet. je moet er wel nog een actino replay bij hebben

-

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Of een Region-X.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 11:11
cd ja. als boot cd. maar je moet toch ook een action replay achter in je console hebben geprikt oimn ps2 backups te spelen?

-

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op woensdag 02 januari 2002 00:29 schreef 10us het volgende:
Weet je of je met een neo zelf bouwset van 29,- gulden (of euro geen idee eigenlijk) klaar bent? Ik bedoel heb je nog een aparte neo modchip nodig of niet?
Laat een neo2.2 inbouwen, kostte mij 125 piek. Dan kan je ook EA sport backups spelen, en bij de neokey moet je ook 1 draadje solderen op je mobo.

Pagina: 1