Toon posts:

Een nieuw jaar, een nieuw begin?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan me herinneren dat in het veleden mensen een ban hebben gekregen voor het posten onder een andere user naam.
In dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/366375 Word er onder de nick GeonetiX een post gedaan met deze tekst eronder:
*post by LUNA*
Naar mijn idee is een ban voor dat soort incidenten te groot. Hopelijk zet dit iemand van de modereters/bemiddelaars/etc. aan het denken.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09

Arno

PF5A

Wil jij in het nieuwe jaar ineens de goedheiligman gaan spelen :? :P

Ze hebben al een sinterklaas in het crewteam :Y)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:08

Bezulba

Formerly known as Eendje

luna is de vriendin van geonetix! damn wat is dit voor onzin?

blup

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 01 januari 2002 13:56 schreef Werkeend het volgende:
luna is de vriendin van geonetix! damn wat is dit voor onzin?
en? Hier zijn mensen wel gebanned voor! En ik zeg btw niet dat zij er voor gebanned voor moet worden, ik hoop alleen dat voor dit soort mensen de in mijn ogen strenge regels voor dit gebied iets kunnen worden aangepast.

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Huh :? wie moet hem gebanned hebben dan, als de user gebanned zou zijn dan mag je toch iets van een reactie van een mod verwachten in dat topic.

Ik zou echt geen reden kunnen bedenken waarom deze jongen gebanned is.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 01 januari 2002 13:59 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Huh :? wie moet hem gebanned hebben dan, als de user gebanned zou zijn dan mag je toch iets van een reactie van een mod verwachten in dat topic.

Ik zou echt geen reden kunnen bedenken waarom deze jongen gebanned is.
Dat zeg ik ook niet!
Ik zeg alleen dat in soort gelijken incidenten mensen hier wel zijn voor gebanned.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op dinsdag 01 januari 2002 14:00 schreef insoft het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet!
Ik zeg alleen dat in soort gelijken incidenten mensen hier wel zijn voor gebanned.
Over het algemeen is er pas een ban als er een cloontje is :{

Eventueel een waarschuwing als een gebande user via iemand anders zijn account bezig is ...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 01 januari 2002 14:03 schreef OProg het volgende:

[..]

Over het algemeen is er pas een ban als er een cloontje is :{

Eventueel een waarschuwing als een gebande user via iemand anders zijn account bezig is ...
In dat ene gevaal waar ik op wijs had dat plaatsgevonden met een 2 users die beiden geen ban hadden.

• Garfield|IA
  • Niet online
Op dinsdag 01 januari 2002 14:00 schreef insoft het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet!
aha, ik zie het probleem dus echt niet.
Geef mij maar een aantal links van mensen die gebanned zijn om dezelfde reden, dan kunnen we de situaties met elkaar vergelijken.

En dit was toch niet echt een foute post? naja ik zie het probleem echt niet.
Ik kijk someteen wel weer, eerst wakker worden.

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 13:56 schreef Traag het volgende:
Wil jij in het nieuwe jaar ineens de goedheiligman gaan spelen :? :P

Ze hebben al een sinterklaas in het crewteam :Y)
Inderdaad, and that's me :

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/sint/img2/sint_ny.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 01 januari 2002 14:08 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

idd, maar plz ontopic aangezien ik niet kan zien waar jouw post goed voor is in dit topic.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op dinsdag 01 januari 2002 14:08 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

:D hahaha

39

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 01 januari 2002 14:13 schreef Homedisc het volgende:

[..]

:D hahaha
[topic=366533/1] alsjeblieft, ontopic plz.

• Arno

Arno

PF5A

Op dinsdag 01 januari 2002 14:12 schreef insoft het volgende:
idd, maar plz ontopic aangezien ik niet kan zien waar jouw post goed voor is in dit topic.
Ja, meneer de mod (proest :P :P)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 01 januari 2002 14:16 schreef Traag het volgende:

[..]

Ja, meneer de mod (proest :P :P)
Ik ben geen mod, maar ik mag hopen dat ik gebruikers van dit forum op de regels mag wijzen.

• Arno

Arno

PF5A

Op dinsdag 01 januari 2002 14:17 schreef insoft het volgende:
Ik ben geen mod, maar ik mag hopen dat ik gebruikers van dit forum op de regels mag wijzen.
Sure, maar je maakt jezelf wel belachelijk zo, netzoals gisteren in die draad in TFF :P

Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 01 januari 2002 14:19 schreef Traag het volgende:

[..]

Sure, maar je maakt jezelf wel belachelijk zo, netzoals gisteren in die draad in TFF :P
Vind JIJ dat ik veel op de regels let???? Toen jij een mod was, vond IK niet dat jij een milde mod was. Wel een strenge.

• Arno

Arno

PF5A

Op dinsdag 01 januari 2002 14:21 schreef insoft het volgende:
Wel een strenge.
Een eerlijke

Jeremy Clarkson

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In een topic over vergevingsgezindheid ruzie gaan maken is natuurlijk niet de bedoeling, houd het even lief, en bij voorkeur offtopic, wat je ook vind van de topicstarter of wat 'ie schrijft.

Ik ben in ieder geval aan het denken gezet, de resultaten daarvan zijn in de meeste gevallen onbekend ;) maar de consequenties zijn voor jullie >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 01 januari 2002 14:22 schreef Traag het volgende:

[..]

Een eerlijke
inderdaad dat ook, dus ik begrijp ook niet waarom je nu niet het nut van dit topic in ziet. Ik vraag me af waar in het verleden mensen gebanned voor zijn nu niet meer van toepassing is, aangezien ik niet kan zien dat dit veranderd is in de regels.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 01 januari 2002 14:24 schreef Negotiator het volgende:
In een topic over vergevingsgezindheid ruzie gaan maken is natuurlijk niet de bedoeling, houd het even lief, en bij voorkeur offtopic, wat je ook vind van de topicstarter of wat 'ie schrijft.

Ik ben in ieder geval aan het denken gezet, de resultaten daarvan zijn in de meeste gevallen onbekend ;) maar de consequenties zijn voor jullie >:)
Hartelijk bedankt, de reply op traag van :26 was al getyped voordat ik deze reply zag.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik wil niet al te rottig overkomen Insoft,
Maare als jij niet goed tegen 2 offtopic posts kan (en er gelijk melding van maakt) waarom ga je dan wel in op Traag's offtopic posts? maar ga dan ook niet offtopic praten.
Zeg dan gewoon iets in de trant van: daar hebben we het wel over op icq/msn/irc etc.

Tevens snap ik niet goed wat je met deze topic wil bereiken.
Het is nieuwjaar, dat klopt, maar om nou die reden gelijk zulke bans op te heffen vindt ik nergens op slaan.
Iedere User weet dat je een ban kan verwachten als je zoiets doet en daar is niks nieuws aan.
Dus je moet leven met de concequenties dan.
En waar ligt dan de grens met Bans opheffen?

[edit]
even ter aanvulling, dit was dus al getypt voordat GoT even offline ging en moest ik daarom even wachten met verzenden.

39

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/365630

Nog een user (Dirk-Jan) die zegt onder een ander acount te posten (spott) voor vage tech post redenen.
Ik vraag me af waarom ook hier er niks van wordt gezegd terwijl dit volgens de regels wel een ow ofzo zou opleveren.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16

Exirion

Gadgetfetisjist

Het is nieuwjaar! Zet de deuren van alle gevangenissen maar open! :P :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Op dinsdag 01 januari 2002 22:36 schreef Exirion het volgende:
Het is nieuwjaar! Zet de deuren van alle gevangenissen maar open! :P :+
Niet te vergevingsgezind worden hé >:)

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

insoft heeft gelijk, er is een keer iemand gebanned (tempban?) voor zoiets als dit!

Alleen weet ik niet meer wie dat was :(
was het niet thetallguy ?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 01 januari 2002 22:45 schreef dreeke het volgende:
insoft heeft gelijk, er is een keer iemand gebanned (tempban?) voor zoiets als dit!

Alleen weet ik niet meer wie dat was :(
was het niet thetallguy ?
Bedankt, jij kan je dat dus ook nog herinneren :) . Daarom vind ik dit wat vaag.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op dinsdag 01 januari 2002 14:24 schreef Negotiator het volgende:

????

Eeuh? Ontopic bedoel je neem ik aan?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Garfield|IA
  • Niet online
Op dinsdag 01 januari 2002 22:50 schreef kamstra het volgende:

[..]

????

Eeuh? Ontopic bedoel je neem ik aan?
Hij bedoeld denk ik met offtopic dat ze dit soort dingen via MSN/ICQ/MIRC/E-mail moeten bespreken, en dus liever offtopic [buiten dit topic om] :)

Beetje vaag uitgelegd, maar wel lekker :Y)

• saviour
  • Niet online
Op dinsdag 01 januari 2002 22:48 schreef insoft het volgende:

[..]

Bedankt, jij kan je dat dus ook nog herinneren :) . Daarom vind ik dit wat vaag.
Ik heb er ook een HK ban voor gehad. Die is toen samen met iedereen opgeheven :)

Verwijderd

Het is maar de vraag of die gebande users wel terugkomen :)

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog modjes die hier een reaktie op willen geven :?

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 16:05 schreef insoft het volgende:
Zijn er nog modjes die hier een reaktie op willen geven :?
In mijn boekje is een ban een ban. Dan had je je maar moeten gedragen.

Je hebt als user al geluk dat we zo coulant zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 16:08 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

In mijn boekje is een ban een ban. Dan had je je maar moeten gedragen.

Je hebt als user al geluk dat we zo coulant zijn.
Ehm, ik zelf heb nooit een ban gekregen voor dit feit.
Maar ik vraag me dus af waarom deze users geen waarschuwing krijgen terwijl andere users daarvoor wel een waarschuwing hebben gekregen.

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:06
ik kan me het een paar keer herrineren waarvan 1 keer 2 (of 1) mensen zijn geband omdat die jonge bij een vriend zat te i-netten en toen in de HK onder z`n post z`n eigen naam had gezet (ze hadden beide HK access) toen is 1 van die 2 gebanned...

wat ik me ook kan herrineren dat een paar modjes een cloon hadden om aan te tonen dat ook zij grappig konden zijn..

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 17:40 schreef Zorg het volgende:
ik kan me het een paar keer herrineren waarvan 1 keer 2 (of 1) mensen zijn geband omdat die jonge bij een vriend zat te i-netten en toen in de HK onder z`n post z`n eigen naam had gezet (ze hadden beide HK access) toen is 1 van die 2 gebanned...

wat ik me ook kan herrineren dat een paar modjes een cloon hadden om aan te tonen dat ook zij grappig konden zijn..
Ik kan me HLPDSK en tom2(=TOM) herinneren met een topic waarin ze elkaar gingen uitschelden :P, dat was wel geinig hoor.(zo'n geintje moet ook kunnen)
Daarom ben ik van mening dat er ergens een vermelding in de faq ofzo moet komen waarin wordt gezegd dat het niet de bedoeling is dat mensen met elkaars acount gaan posten. (maar hier dan wel een NOW op geven).

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:24
insoft: hoop je dat je OW's ook worden ingetrokken ? :)
want dat zijn er nogal wat ;) :P :+

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 17:54 schreef dennisdotcom het volgende:
insoft: hoop je dat je OW's ook worden ingetrokken ? :)
want dat zijn er nogal wat ;) :P :+
Ej, iemand die me kent ;) , neej, in heb voor dit vergrijp geen OW.

Verwijderd

Wat wil je precies?
Er is een keer een ban voor uitgedeeld (HK ban that is), aan vinkie en thetallguy als ik het goed heb, maar die is weer ingetrokken hoor.
Accountsharing is niet toegestaan, als de personen die jij aanwijst daar nog niet op gewezen zijn dan moet dat nog even gebeuren, als ik het zie doe ik dat graag, daar hoeft mijns inziens niet meteen een sanctie aan te hangen.

Algemeen: het is trouwens ook niet de bedoeling om alles in de FAQ te proppen. Bezoekers hier komen vanzelf achter de "niet expliciet beschreven" manieren hier en als dat een beetje fout gaat kun je er iemand gewoon op wijzen, daar hoef je niet alle mogelijke scenario's voor in een FAQ te stoppen :)
Pagina: 1