owjah sorry, ff verduidelijken
ik wil graag aantal connecties per bijv. 10 minuten monitoren die er gemaakt worden bij poort 80 en 2064 (webserver en koe)
is dit wel per poort mogelijk?
ik wil graag aantal connecties per bijv. 10 minuten monitoren die er gemaakt worden bij poort 80 en 2064 (webserver en koe)
is dit wel per poort mogelijk?
kewl een vette plugin voor appache 
u is bedankt!!
u is bedankt!!
np. 
Koe stats & mrtg zal ook niet erg moeilijk zijn, logfile is eenvoudig te parsen lijkt mij..
Koe stats & mrtg zal ook niet erg moeilijk zijn, logfile is eenvoudig te parsen lijkt mij..
Alles is mogelijk met MRTG. Zolang jij maar een bash, perl, php of wat dan ook script schrijft wat de juiste waarde output naar MRTG.
Ik zou zeggen bekijk eens een MRTG script.
Verwijderd
Da's een waarheid als een koe, maar als je remote werkt is snmp weer handiger, moet je zelf geen connectie dingen opzetten enzo. Maar snmp is dan weer niet zo makkelijk als een simpel scriptje maken dat dan via een ssh aanroep oproepen ofzo.Op dinsdag 01 januari 2002 22:04 schreef The Source het volgende:
Alles is mogelijk met MRTG. Zolang jij maar een bash, perl, php of wat dan ook script schrijft wat de juiste waarde output naar MRTG.
snmp was toch de afkorting voor: Security Not My Problem ?Op donderdag 03 januari 2002 10:43 schreef c9melvin het volgende:
snmp weer handiger, moet je zelf geen connectie dingen opzetten enzo.
Anyway, zo onhandig is een ssh-key en een remote script ook weer niet hoor.
Zeker als je helemaal nog geen snmp deamon/service draait...
Pagina: 1