gravis gamepad

Pagina: 1
Acties:

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-02 16:53
hey,
ik heb al een tijdje zoon GravisGamepad Pro (jeweetwel zoon witte). Hij doet het gewoon maar telkens als ik Windows opnieuw opstart moet ik de gamepad er opnieuw inpluggen om hem weer te laten werken. Doe ik dit niet staat er gewoon: not connected.
Mijn windows versie: windows xp pro (engels).

groeten en gelukkig nieuwjaar

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Verwijderd

Dat is vreemd hij zou erkent moeten worden elke keer,zeker in xp .Ik heb een gamepad pro usb en xp is juist het enige die hem erkent vanzelf.

• robertos
hmmz, het is geen usb maar gewoon via game port.

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
ik heb de USB en de gewone versie en hij doet het altijd prima hier.

Flickr

Verwijderd

Hmmz... Ik heb het kleinere broertje (Koste toch maar een tientje dus gelijk maar meegenomen), en ik heb geen problemen. :)

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 22:08

voz

De echte kenner

Volgens mij staat het antwoord in de gravis FAQ op http://www.gravis.com ik zou zeggen zoek daar eens.

Systeemspecs
PV Installatie

• robertos
thanx!,

bellen en nieuwe krijgen dus *D

• mcp20366
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-04-2025
Op dinsdag 01 januari 2002 13:13 schreef robertos het volgende:
hey,
ik heb al een tijdje zoon GravisGamepad Pro (jeweetwel zoon witte). Hij doet het gewoon maar telkens als ik Windows opnieuw opstart moet ik de gamepad er opnieuw inpluggen om hem weer te laten werken. Doe ik dit niet staat er gewoon: not connected.
Mijn windows versie: windows xp pro (engels).

groeten en gelukkig nieuwjaar
Klopt, doet ie bij mij ook. Ik heb ook overal gezocht, maar nooit een oplossing voor gevonden. Ik werk met DX7 en heb de nieuwe drivers niet kunnen testen. Die werken namelijk alleen met DX8.

(DX8 crashde bij mij teveel, en ook kan ik dan geen GP3 meer spelen).

Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95

Pagina: 1