Toon posts:

[CM] Statische electriciteit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn comp in 2 bierkratten (lees: heineken) gaan proppen maar volgens mn broer is er een probje van statische electriciteit, heeft iemand hier ervaring mee/suggesties?

• gerhald
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 22:46

gerhald

:P

gewoon er inbouwen en wel een plosbandje gebruiken als je hem er een maal in hebt zitten dan gaat het wel goed

Verwijderd

Topicstarter
Thx maar wzz een plosbandje?

Verwijderd

die dingen kan je kopen bij vesrchillende hardware shops en electronica zaken..die doe je rond je pols en ddaar zit weer een soort klemmetje op die je b.v. op de kachelpijp in je kamer vastzet zodat het bandje richting die pijp de electriciteit geleid en niet je hardware in je pjoeter (biermod) :)

Verwijderd

Topicstarter
dus dan zou ik dat draadje ergens aan mn bierkrat vast moeten maken?

Verwijderd

Topicstarter
het generale idee is trouwens:
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/clown92/internal.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/clown92/external.gif
Iemand nog opmerkingen/afkrakingen/verafgoding?

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 10:24
Ik heb nog nooit een polsbandje gebruikt en alles werkt nog. Wel effe verwarming aanraken voor je begint (afvoer van je statische electriciteit)

Verwijderd

Waarom god, waarom?

Verwijderd

ik gebruik die zooi zelf ook niet maar wist toevallig wat t is.hehe ik zit eigenlijk altijd in me adidas (nylon zo statiisch als wat) broek aan mijn pjoeter te knutsellen en alles werkt nog!

dus ik hou t daar maar bij!!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:31
Houden we de topictitel ff schappelijk?

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
Op dinsdag 01 januari 2002 15:10 schreef Masta-T het volgende:
Waarom god, waarom?
ehm ...
Als je je dat hiero afvraagd ... ;)
er zijn veel gekkere dingen gedaan >:)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Topicstarter
Houden we de topictitel ff schappelijk?
lol, sorry ik had inspiratie

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
heb al m'n puter er aan kapot gehad :'(
en nu waarschijnlijk m'n videokaart, m'n moeder wilde intresse laten zien en zat met haar vingertje overal aan, stond nergens stroom op de hele zooi...
steek de comp aan en gelijk verot beeld enz, heb het echter alleen in windows... wel vaag hoor

Check mijn knowledge base!

Pagina: 1