Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Stelling: telefoonmodem houden het Internet op !

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Stelling: Mensen met een telefoonmodem houden het Internet op, integenstelling van mensen met een Cable of adsl aansluiting!

(Zelf denk ik dat ADSLers en Cable Mannen met gedownload het verkeer ophouden )

Doei!

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:02
Gel*l lijkt mij een kennis van mij heeft een xs4all inbel account en download vrolijk met 6 kilobyte/s continu met een 56 k modempie. Ik denk dat je het bij je provider moet zoeken >:) .

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:55

inXs

known as inXs

ik dus volgens jou ook met me kabel van casema :'( (basic) nog meer dan met een 33k6 modem

superB

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:01
Wat bedoel je precies met ophouden? Want volgens mij is het toch logisch dat als je maar met 4/5 kb/s download (zoals mij :( ) dat alleen de modem user daar zelf last van heeft :?

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 01 januari 2002 13:34 schreef Fr3aKER het volgende:
Wat bedoel je precies met ophouden? Want volgens mij is het toch logisch dat als je maar met 4/5 kb/s download (zoals mij :( ) dat alleen de modem user daar zelf last van heeft :?
Dat ze de verbindingen stroom, vertragen, door een slechte upload, langzame download betekend dus lang het lijntje bezet houden. Echter zal hhet eerder om de band breede gaan dan om een lijntje waarvan idd. de modem gebruiker alleen last van heeft.

Verwijderd

onzin; mensen met een telefoonlijntje draaien doorgaans echt geen server waarvan jij of andere moeten downloaden; en als dat wel zo is heb jij er last van, niet heel internet.

Bovendien doe je net, teminste zo lijkt het, alsof mensen expres met een telefoonmodem internetten ipv een kabelmodem ofzo ?

Verwijderd

Verbindingen met een hogere up- en downstream zorgen voor een intensiever gebruik van de bandbreedte....

ksnap niet helemaal wat je nou precies bedoelt met 'ophouden' :S

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-11 10:06
Ik denk dat Robin201 bedoelt:
Je hebt een snelweg vol met mercedessen (of een willekeurig ander merk). En ineens gaat daar een traktor met 25km/u rijden, houdt dat het verkeer op?

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 16:51 schreef sigma01 het volgende:
Je hebt een snelweg vol met mercedessen (of een willekeurig ander merk). En ineens gaat daar een traktor met 25km/u rijden, houdt dat het verkeer op?
wegverkeer ja, maar zo werkt inet niet

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:21

Pyrus

Hardknock life

Is redelijk }:O shit lijkt me. Tenzij je het over MMORPG's of ieder ander MMO spel hebt. Als je als kabelaar dan met 10 modemers in een scherm staat en ook nog een groot monster oid en iedereen gaat in de aanval, dan kan het redelijk laggie worden
Lijkt me zo.

LinkedIn

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:23

Predator

Suffers from split brain

Allemaal een hoop crap.
Ik zie het nut niet in van zo een topic... :Z

sigma -> over een lijn gaan packets altijd aan dezelfde snelheid |:(

Dus antwoord is neen en tis is dit allemaal nutteloze overhead in de mysql dbase.

Hou je liever bezig met wat interessantere topix te openen ja :r

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Onzin. Het internet zou alleen maar trager worden als juist iedereen breedband heeft, omdat dan de internationale glasvezelverbindingen vol zouden raken....

Al die dunne modemverbindinkjes komen bij de provider toch al op 1 backbone terecht....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

crap!

Verwijderd

Topicstarter
Juist, mooi uitgelegt, sja het is ook vroeg voor mij...

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Doei!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.