sure... hij werkt vast wel in win2000 maar ik kon alleen maar win98 drivers vinden.. iemand anders met een SLIMME suggestie?
Die kaart werkt niet met Win 2000 en XP. Nu niet, nooit niet...
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Verwijderd
Nee, werkt niet, en op mail antwoorden ze dan win2k voor pro's is, en een DC10 niett, dus: geen drivers.Op dinsdag 01 januari 2002 12:34 schreef Knuckles het volgende:
sure... hij werkt vast wel in win2000 maar ik kon alleen maar win98 drivers vinden.. iemand anders met een SLIMME suggestie?
Moet je maar een pro kaartt kopen.
Werken ze ook? En werken ze ook met andere video editing apps? (Premiere, VirtualDub)Op vrijdag 08 februari 2002 11:32 schreef plankie het volgende:
beta drivers zijn te krijgen via het pinnacle-forum
http://webboard.pinnaclesys.com
Ik heb geen DC10+, maar ik zit er wel aan te denken er een aan te schaffen. Maar ik krijg zo de indruk van het Pinnacle forum en GOT, dat ik er maar beter van kan afzien, aangezien ik W2K gebruik. Ik heb wel ME op mijn sys staan, maar om nu te rebooten voor capture...thanks, but no thanks.
Zijn er nog alternatieven, die wel werken? (in dezelfde prijsklasse?)
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Mja, dit moet iig niet in HA. Driver!=Hardware.
Dus maar naar V&B toe, daar past hij iig al een stuk beter dan hier.
Dus maar naar V&B toe, daar past hij iig al een stuk beter dan hier.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Werkt alleen in combinatie met Studio 7 en de nieuwe beta driver... een pinnacle medewerker....
ik kan ze er niet vinden op die site... kun je mayb ff de locatie van de file geven? en thnx alvast!
Zijn WEL 2000/xp drivers voor de DC10(plus) <- maakt die plus veel uit btw? ik heb een plus iig 
Enige probleem is dat t ALLEEN met Studio 7 werkt van Pinnacle. Adobe Premiere 6 ziet de kaart compleet niet. Staat wel bij systeem overigens
Maar t zijn nog beta's misschien dat er nog normale drivers uitkomen. Zijn zat mensen met XP, en pinnacle ziet dat nu ook EINDELIJK eens in. En XP drivers werken weer in 2000.
Maar ze zijn er mee bezig. Maar alleen nog in dat brakke studio 7 te gebruiken
Nieuws over dc10plus met xp http://www.pinnaclesys.de/du/default.asp?eventid=1269
Ze zijn er dus nog mee bezig
Enige probleem is dat t ALLEEN met Studio 7 werkt van Pinnacle. Adobe Premiere 6 ziet de kaart compleet niet. Staat wel bij systeem overigens
Maar t zijn nog beta's misschien dat er nog normale drivers uitkomen. Zijn zat mensen met XP, en pinnacle ziet dat nu ook EINDELIJK eens in. En XP drivers werken weer in 2000.
Maar ze zijn er mee bezig. Maar alleen nog in dat brakke studio 7 te gebruiken
Nieuws over dc10plus met xp http://www.pinnaclesys.de/du/default.asp?eventid=1269
Ze zijn er dus nog mee bezig
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Pagina: 1