LBA1 springt terug naar windows na intro filmpje

Pagina: 1
Acties:

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-01 10:22

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Als ik LBA1 opstart gaat alles goed, totdat ik een nieuwe game begin. Dit gaat btw ook nog redelijk goed, het verhaaltje en het filmpje worden mooi afgespeeld, maar na het filmpje wordt m'n beeld zwart, reageert m'n toetsenbord niet meer en even later springtie terug naar windows.
Ik heb een AMD TB 1Ghz, NVidia mx200, 192mb ram, 40gb hdd.

Hoe kan ik ervoor zorgen dattie het doet, liefst met geluid, want dat heb ik hiervoor moeten uitzetten??

LinkedIn

Verwijderd

LBA1 RuleZ!!! Probeer het eens in (echt) DOS m.b.v opstartdiskette en installeer daar dan ook gelijk je geluidskaart als je dat nog niet in dos hebt gedaan :)

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Met echte dos neem ik aan dat je bedoelt bij het opstarten op f8 rammen en dan dos-modus (ofzo) kiezen?
Als dat het is heb ik dat zojuist geprobeerd. Als dat het niet is ff uitleggen wat het wel moet zijn svp.
Maar hij doetet dus niet. Hij zegt "no cd". En das }:O shit, want er zit wel een cd in. Hij vind'm alleen niet, ook niet als ik F:\ doe.

LinkedIn

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Kan nu wel spelen.... maar zonder geluid. Dat ga ik strax nog ff proberen. Ben via bootdisk naar DOS met cd ondersteuning gegaan toen deedie het wel :)
Tx Futurecow

LinkedIn

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Onofficiële Win32 Patch voor LBA1 :)

(Directe download link --> klik)

Verwijderd

Yup LBA1 + 2 zijn zwaaaaaaaaaaar cool.

En die bootdisk op de magic ball network site moet goed werken.
Pagina: 1