Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

weinig tweakotine bij weinig nieuws is slecht voor t.net

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Op dagen waarop er weinig nieuws is verdien je weinig tweakotine, daardoor krijg je ook weinig modpunten, daardoor valt er helemaal niets meer te doen op t.net.
Op trage nieuwsdagen valt er ook minder te modden, dus minder punten sluiten daar op aan om je invloed niet te groot te maken, maar wanneer je meer modpunten zou hebben zou je misschien toch nog bezig blijven op t.net terwijl je nu niets uitvoert.
Meer modpunten zou wellicht tot meer pageviews leiden.

Oftewel: om toch de bezoekersaantallen op peil te houden zou je op zulke dagen makkelijker modpunten moeten krijgen!

(Wat een onzin he, maar ik verveel me dus dan verzin je zulke lulverhalen)

Verwijderd

Misschien moet je je baas eens vragen je wat interessanter werk te geven Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/biggrin.gif

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
LOL

Het valt me trouwens op dat er tijdens kantooruren weinig posts op dit forum worden gedaan. Het meeste is allemaal 's avonds. hebben alle moddereters tegenwoordig leuk werk ofzo?

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Aargh! Dat bedoel ik nou! Net had ik nog zo'n 20 modpoints en nu zijn ze weg. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/cry.gif niet mijn schuld, maar van de nieuwseditors. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif
---------
Foutje, het werd net ge-update. Heb er nu 80 Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/yummie.gif . De hele ochtend nauwelijks iets gedaan, maar vanmiddag toch maar gaan klikken en posten.
Daarmee kun je tenminste weer aan de queue gaan werken, wat weer pageviews oplevert.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Ik heb 'leuk' werk, maar ook gelegenheid om hier te komen, en modpuntjes te recyclen. Ik ben by the way alleen maar overdag on-line, alleen vorige week weinig tijd.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Weinig nieuws, weinig reacties, weinig modpunten, dus wat maakt 't uit?

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik zei al: onzin. Het was meer om te melden dat ik me met meer modpuntjes beter bezig had kunnen houden. Maar het is natuurlijk logisch dat als er minder te modden valt je ook minder punten krijgt. (omdat je minder doet)
-----------
offtopic: Ik ben Godlike! :):):):):)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 september 2000 22:21 schreef Femme het volgende:
Weinig nieuws, weinig reacties, weinig modpunten, dus wat maakt 't uit?[/quote]Nou, het KAN wel uitmaken. Namelijk: wanneer er weer veel nieuws komt in korte tijd NA een periode van weinig nieuws. Bv maandags tov zondags. Dan is er dus VEEL nieuws, en zijn er weinig mensen met modpoints. Dat loopt wel weer op, omdat er meer nieuws is, en gaan mensen dus meer pagina's bekijken, echter het duurt een tijdje voordat het effectief is voor een grotere groep mensen, wat resulteert in dat het er LATER wordt gemoderate, en dus hebben je punten minder effect.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 08:27 schreef irrelevant het volgende:
offtopic: Ik ben Godlike! :):):):):)[/quote]/me feliciteert Irrelevant! :D

bij deze wil ik de flutopmerking maken dat ik door de 1000 punten heen ben, en nog wel zonder dat ik dat gemerkt heb. :)

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Hey Otis, arrogante kwal ! :D

Een beetje anderen hun plezier vergallen dat ze Godlike zijn geworden, door met jouw Karma te gaan smijten he ? Naar mannetje ! ;)

* GaMeOvEr gaat ook voor de 1000, en ziet graag een extra status boven Godlike...

Hmmm.... wat is er boven Godlike ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

This going to be very off topic, I guess.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 09:48 schreef GaMeOvEr het volgende:

[* GaMeOvEr gaat ook voor de 1000, en ziet graag een extra status boven Godlike... ]

Hmmm.... wat is er boven Godlike ?[/quote]In jullie geval gok ik op:

Non-social-active? :D

/me feliciteert Otisch, GaMePjE OvEr en Irr-oli-vant met hun bikkel status!!!

* TgF zit opgescheept met ...uuhhhmmm... Tweakotine Adict (soon to be Grootmeeschter), ach ja what's in a name...

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Mijn plezier is niet vergald hoor.

offtopic: ik dacht dat het verholpen zou worden dat als je reageerde geen andere reacties meer zag (omdat dit quoten bemoeilijkt).
ook offtopic: hoe zijn jullie achter • gekomen, want de faq is wel erg kort. En waarom werkt het niet bij TgF en mij?

Verwijderd

Uhhmm irrelevant:

Het werkt nu bij mij, als je gewoon "/me" tiept (zonder de quotes) krijg je wat je dacht dat je zou krijgen.

/me had daar ook 2x edit, 3x refresh voor nodig om het te fixen..

Je moet er in ieder geval geen blokhaak voor tiepen, dan snapt het systeem het niet meer.

Verwijderd

Gee,

We gaan enigzins afwijken van het onderwerp, but anywayz:

irrelevant en GaMeOvEr: wanneer krijgen we jullie fotootje te zien?
Ik stel mij GaMeOver voor als één of andere strakke blondine :D, van irrelevant weet ik het niet (een 13-jarig puisterig pubertje, zoals ze van mij ook denken?).

HARGH...REUTEL...WHOEHAHAHA I'm killin myself...

Had ik al gezegd dat ik de dag nogal melig ben begonnen?

Don't be disrespectfull to the Gods!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Hehehe....

Nou, dat stukkie van dat blond klopt wel, maar dat strak... :P

Ben jij een blije koe dan overigens ?

Ik denk dat irrelevant idd zo'n puisterig nerderig mannetje van 13 is, net zoals Otis... :D

* GaMeOvEr heeft geen homepage, dus ook geen plaatje...

* GaMeOvEr is 1.98 lang, weegt 105 kilo, en heeft lang donkerblond haar, en grijsgroene ogen, en is overigens al een oude lul van 26...

Lijkt wel een contact-advertentie ! :)

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Oh, toch "/me". Ik had gewoon op het potloodje geklikt en de faq bekeken, maar daarmee lukte het dus niet.
Test: >:)

--------
Test is gefaald. Devil werkt wel, maar "/me" niet.
-------
Huh? Na reactie wijzigen wel.

Mag ik trouwens opmerken dat jullie signatures of whatever dat is (niet bij de foto, maar onder je post) irritant zijn. Ik laat het nog even aan staan omdat ik ze van iedereen wel wil zien, maar ze gaan denk ik binnenkort wel uit. Foto's zijn wel leuk.
---------
en na nog een keer reactie wijzigen weer niet. dan zal hij het nu weer wel doen. bugje?
---------
nog niet.

Verwijderd

Hmm GaMeOvEr heeft een smily geripped, als ik mijn ogen dichtknijp, dan lijkt het nog ergens op ;)

Verwijderd

Hee, de foto van irrelevant is er, inderdaad het is een 13 jarig puisterig pubertje, voor zover is aan de foto kan zien...

:D

Dat zo'n vierkant ding nog een beetje door de ruimte kan vliegen (?).

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Heh...

Ik zie idd op die foto alleen maar vage dingen, maar ik mag hopen dat het niet zijn hoofd is... :D

Trouwens TgF, in de ruimte boeit de vorm niet, aangezien er geen luchtweerstand is, dus aerodynamica boeit niet, gewoon voor genoeg stuwkracht zorgen.

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik zocht eerst naar een foto van een gezicht van een Borg, maar ik kon geen mooie kleine foto's van nieuwe stijl Borg's vinden, alleen oude stijl. Wel 7/9, de Queen e.d. maar ik wil een anonieme.

Zoiets als deze, maar dan iets wat geschikt is voor Thumbnail formaat. Afbeeldingslocatie: http://bay.grove.ufl.edu/~locutus/Pic/Graphics/borg_01.JPG

Verwijderd

Hmm, deze heeft net zo'n rood oog als Otis, is dit dan de modbot :D

/me zit te bibberen achter zijn tiepplankje

grappig, nu doet "/me" weer niets?, duh? toch wel, gaat niet helemaal vlekkeloos.

Verder vind ik de update toppie!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 09:56 schreef TgF het volgende:
This going to be very off topic, I guess.In jullie geval gok ik op:

Non-social-active? :D[/quote]*rochel* Hoort es wie dat zegt! ;)

/me start weer ff "life.exe" opnieuw op, nadat het een GPF vertoonde :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 10:18 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ik denk dat irrelevant idd zo'n puisterig nerderig mannetje van 13 is, net zoals Otis... :D[/quote]Klopt. Nerderig, Man, ik heb echter minder dan 13 puisten. ;)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>• [/quote]Ik ben ook 1m98 maar gelukkig geen 105 kilo. Of is die spoiler gemaakt van spieren, GameOver? ;)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Eerhhmmmm... is het geloofwaardig als ik "ja" zeg ?

Ja, man, allemaal *kuch* spieren *kuch*...

:D

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Otis:

Ken je dat verhaal nog op T.net van die gasten die dat café gehacked hadden en waardoor de biervoorraad er ineens niet meer was?

Dat was dus GaMeOvEr en raad eens waar dat bier heen ging?

Da's dus de eenvoudige verklaring voor GaMeOvEr zijn sport-spoiler :D

*kuch* over dat social gebeuren: zolang ik lekker op mijn werk zit te Tweaken en GoTten is er niets aan de hand, ik behoud mijn sociale status en krijg er ook nog voor betaald (tot mijn baas over mijn schouder meekijkt, of SMS op mijn client loslaat, dan ben ik de l*l).

Hmm, ik lijk wel paranoia als ik mijzelf zo ga zitten verdedigen, wat een k*tsmoes.

;)

Verwijderd

FF héél iets anders:

WTF heeft GaMeOvEr zijn spoiler eigenlijk met Tweakotine te maken, als zijn tweakotine veroorzaakt is door zijn spoiler, dan ga ik vanavond onmiddellijk in bier investeren.

[ego streel]

Hadden jullie mij al gefeliciteerd met mijn Grootmeeschter statusch?

Nee?

Jammer, ik ben wel blij om tot een iets selecter gezelschap (bij de beste 20 tweakers in Nederland en omstreken) te mogen behoren.

*ahum*

[/ego streel]

karma/status-geil? ik? echt niet ! Geef toe, jullie vinden het ook lekker ;)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ja, Bier Lekkkurrr....

* GaMeOvEr is nog van het oude soort, Friet met Vet, Shag met veel nicotine, Koffie met veel caffeine, bier met alcohol, en diverse ander ongezonde dingen, zoals auto's en motoren met veel PK's... :9

Maar, het valt wel mee, mijn gewicht zit over mijn hele lijf, dus ik heb niet eens een buikje ! (Joepie !) en ik ben op zich best wel breed gebouwd. (No, i'm NOT showing off...)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 16:25 schreef GaMeOvEr (onder andere)het volgende:

... en ik ben op zich best wel breed gebouwd...[/quote]:r
Pagina: 1