Toon posts:

Compaq Armada 110 jumpers op mobo ??????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een compaq armada 110 met een cel 700 in een fcpga socket. Nu kan er een 800 pentium III in maar die draaid op 100 Mhz en de cel op 66. Wie weet hoe ik de jumpers op het mobo naast de socket moet zetten voor een PIII ???
Op de side van Compaq staat geen info en in de gebruiksaanwijzing staat het niet.
Bij compaq willen ze niet helpen en zeggen ze dat het niet kan, maar ze verkopen wel de upgrade proccesor !!!???.
Wie kan mij helpen ??
Vast bedankt.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Staat dat niet op het moederbord afgedrukt? Bij mijn IBM Thinkpad X20 is dat wel het geval en zo ook bij alle laptops die ik onder handen heb gehad.

• Vinz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-04 09:07
http://www3.compaq.com/support/reference_library/viewreferencelibrary.asp?countrycode=1000&catid=763&famid=764&prodid=646%7CArmada+110
edit:

Vincent heeft zijn 'compaq bijbel' op zijn werk liggen en kan er daarom geen gebruik van maken.

Misschien kun je hier wat meer mee
http://www3.compaq.com/support/parts/

minds are like parachutes, they work only when opened.

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

En dan? Daar had ik ook ff gekeken ja, maar het staat er inderdaad niet bij :o Compaq..

Verwijderd

Topicstarter
Helaas staat het niet op het mobo en op de side van compaq ook niet, ik heb de link gevolgd en overal gezocht maar ik kan het niet vinden. Maar toch bedankt voor de reactie.
mvgr Wrangler

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op dinsdag 01 januari 2002 11:10 schreef wrangler het volgende:
Helaas staat het niet op het mobo en op de side van compaq ook niet, ik heb de link gevolgd en overal gezocht maar ik kan het niet vinden. Maar toch bedankt voor de reactie.
mvgr Wrangler
En de achterkant van de mobo?

Verwijderd

Topicstarter
Helaas op de achterkand ook niets in in de tech specs niets ga maar weer inelkaar schroeven.

Verwijderd

Topicstarter
Vincent heeft zijn 'compaq bijbel' op zijn werk liggen en kan er daarom geen gebruik van maken.

Misschien kan je mij later mailen wat de betekenis van de jumpers is, als je het opgezocht hebt.

Bij voorbaat dank, Wrangler

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand iets ???
Pagina: 1