En tevens de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Wat heb ik gedaan?
- 2 blowholes met een kolomboor geboord, 12x12
- Daar 2 Papst 12x12 (duh) fans in gefriemeld, die per stuk goed zijn voor 160CFM. Saillant detail: de fans zijn 230V only.
- De ruimte standaard in de case (boven de voeding) benut door daar 2 8x8 fans in te zetten van een onbekend merk en onbekend vermogen op 12V.
- De zijplaat waar de fans inzitten de beugeltjes bovenaan weggedremeld zodat ik 'm als het ware 'in kan klikken'; want schuiven gaat niet meer eh
Tevens de beugeltjes van de top-plaat weggedremeld zodat ik de panelen er rechtstreeks af kan halen zonder eerst het top-paneel eraf te moeten schroeven (héél irritant).
En zie hier de wonderschone plaatjes!

Wat levert mij dat nou op, die extra fans? -- Mijn AMD Thunderbird 1GHz@12x100, CAS-latency van 't geheugen op 2-2-2, mijn Hercules 3D Prophet II MX in plaats van standaard 175/183 op 205/205 (zonder extra passieve koeling!).. Behold! Aanschouw dit! -->

Not too bad, eh?
Plannen zijn:
- Raampje maken (mooi tussen de fans door).
- Toch iets lichtere 12x12 fans, en deze door een baybus aan laten sturen. (Zitten nou rechtstreeks op het lichtnet).
- Mooi logo spuiten.
Tot dusver Wolfshade's mod. Het is nog niet veel; maar komt uit een goed hart
Wat heb ik gedaan?
- 2 blowholes met een kolomboor geboord, 12x12
- Daar 2 Papst 12x12 (duh) fans in gefriemeld, die per stuk goed zijn voor 160CFM. Saillant detail: de fans zijn 230V only.
- De ruimte standaard in de case (boven de voeding) benut door daar 2 8x8 fans in te zetten van een onbekend merk en onbekend vermogen op 12V.
- De zijplaat waar de fans inzitten de beugeltjes bovenaan weggedremeld zodat ik 'm als het ware 'in kan klikken'; want schuiven gaat niet meer eh
En zie hier de wonderschone plaatjes!

Wat levert mij dat nou op, die extra fans? -- Mijn AMD Thunderbird 1GHz@12x100, CAS-latency van 't geheugen op 2-2-2, mijn Hercules 3D Prophet II MX in plaats van standaard 175/183 op 205/205 (zonder extra passieve koeling!).. Behold! Aanschouw dit! -->

Not too bad, eh?
Plannen zijn:
- Raampje maken (mooi tussen de fans door).
- Toch iets lichtere 12x12 fans, en deze door een baybus aan laten sturen. (Zitten nou rechtstreeks op het lichtnet).
- Mooi logo spuiten.
Tot dusver Wolfshade's mod. Het is nog niet veel; maar komt uit een goed hart