Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe komt ik ineens aan veel mod. punten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ineens tot mijn schrik 14 moderator punten!!!?!?! Wat nu?!?! ;-)) nee maar hoe werkt dat precies met die punten? hoe verdien je die? En ik vroeg mij ook af of ik kon zien hoeveel en hoe mensen gereageert hebben op mijn reply met hun punten...
alvast bedankt :-)

Verwijderd

Tja... modderpunten verdien je gewoon door op tweakers.net rond te surfen (je moet ingelogd) zijn. Met deze modderpunten kun je, zoals je al weet reactie beoordelen.

Als je de history van de beoordelingen op een bepaalde reactie wil zien moet je klikken op Score: X in het regeltje gepost door Boelaars datum Score: X

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 18:41

klaaz

it's me!

Ik heb er de ene dag 42, een dag later 12.

Hoe dit kan weet ik niet. Niet dat ik er veel mee doe maar toch...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het werkt allemaal bijzonder simpel:

[img]'http://tweakers.net/ext/i.dsp/968374702.gif'[/img]

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Hey,

Cool plaatje Femme, is dat nieuw ? Staat dat in de FAQ, of komt dit in de nieuwe FAQ ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Knap stukje Photopaint / Illustrator (o.i.d.) werk!

Maar, om het schem te begrijpen moet je we de basisprincipes van het geheel kennen, ik denk niet dat dit de vraag van *dinges* (Klaaz dus) beantwoord (was ff zijn naam kwijt).

Maar, zoals "broeder" GaMeOvEr al zei: da's echt iets voor de VGV. Visualisatie werkt altijd!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Owh en mensen, hou het ff in de gaten, als je niet al te regelmatig surft, en je hebt op een bepaalde dag opeens veel modpunten erbij, (veel is afhankelijk van hoeveel je normaliter zo'n beetje hebt, normaal voor mij is rond 300-400 modpoints, veel is 500-700, voor jou kan normaal heel goed 40-60 modpoints zijn, en veel 100-200) ga ze dan NIET allemaal weg modereren, wat dan zit je de week erop in de min, want modpoints zijn maar een weekje houdbaar, en dan kun je helemaal niet Modden...

Rood staan met Modpoints is niet leuk, kun je al die overgewaardeerde postings niet naar beneden knallen... :)

Aannames zijn fataal.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat komt in de nieuwe FAQ:

http://www.tweakers.net/reviews/164 (die nog niet af is).
Pagina: 1