Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

wat te doen bij geneste naprater ongeneste?

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Hoe moet de volgende situatie beoordeeld worden? Iemand zegt iets (laten we aannemen dat hij een vraag stelt). Iemand anders geeft antwoord maar doet dat niet genest onder de vraagsteller. Vervolgens komt er een derde persoon die antwoord geeft wat hij wel genest onder de vraagsteller plaatst. Is die derde persoon nu overbodig?

Voorbeeld Frikadello geeft antwoord op Loki, echter veel later dan JAVA-Doctor, die echter niet genest staat.

In dit geval heb ik Frikadello op Overbodig gezet, maar ik heb er eigenlijk spijt van. In dit geval had hij wel kunnen zien dat JavaDoc al antwoord had gegeven als hij ietsje verder had gelezen, maar in het algemeen mag je niet aannemen dat iemand eerst de hele thread gaat lezen voor hij antwoord geeft op een vraag. Je mag wel aannemen dat hij alle geneste posts leest.

Waar leg je de grens? Moet je een paar posts verder lezen voor je antwoord geeft of niet?
Omdat het niet goed te bepalen is lijkt mij een score van +1 voor Frikadello het beste.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
[even de draad nieuw leven inblazen]
--------
Het heeft alweer gewerkt Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/loveit.gif

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Degene die NIET genest antwoord geeft vindt ik een beetje fout. Degene die genest antwoord geeft, doet dit wel te laat, maar weet dit zelf niet. Zoals jij je (terecht) afvraagd, wat is wijsheid ?

Nieuw leven inblazen hoeft voor mij niet, ik had em gewoon nog niet gezezen. In LA en dit forum lees ik zo goed als alles. (eigenlijk lees ik bijna alleen deze 2 fora)