Kia Niro-EV 2024
Zelfde probleem hier! Met Esy cd creator is dit een fluitje van een cent. Ik zou het ook wel willen weten....
Dat moet je niet met Nero doen maar met InCD (ook van Ahead). Packet writing software is trouwens slecht betrouwbaar en dient ook niet voor opslag voor langere termijn gebruikt worden. Brandt het dan gewoon (met bv Nero).
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Dat is waar. Ik gebruik het ook alleen om data over te pompen naar mijn andere harde schijf (hardwarematige multiboot)
Verwijderd
met incd zoals al gezegd werd, je RW wordt dan een soort grote floppy waar je van kan deleten en op kan zetten, werkt overigens hier wel goed...
Ik begrijp dus dat ik INCD moet gebruiken, is dit freeware?
Of zit is het ook een pakket.
In ieder geval bedankt voor de reacties.
Of zit is het ook een pakket.
In ieder geval bedankt voor de reacties.
Kia Niro-EV 2024
ja het is freeware en ja het zit normaal ook in het pakket hoeft niet. zo niet kun je het gewoon d/l van de nero hompage
-Te huur
Niet helemaal. Er zijn 2 manieren om een cd-rw te formateren: 'packet writing' en 'Direct cd'
Deze zijn niet compatible en hebben beide andere drivers (oudere versies althans). Ben ooit eens een week bezig geweest bij iemand op zijn systeem omdat deze persoon beide drivers had geinstalleert en dat werkte *niet* soepel (en dat is een understatement), dat was toch al snel een jaar geleden. Winoncd kwam vroeger met packetwriting erbij...die is nu vervangen door directcd.
Deze zijn niet compatible en hebben beide andere drivers (oudere versies althans). Ben ooit eens een week bezig geweest bij iemand op zijn systeem omdat deze persoon beide drivers had geinstalleert en dat werkte *niet* soepel (en dat is een understatement), dat was toch al snel een jaar geleden. Winoncd kwam vroeger met packetwriting erbij...die is nu vervangen door directcd.
minds are like parachutes, they work only when opened.
Vergeet alsjeblieft de posting die hierboven staat wat het is complete nonsens. Packet writing is de manier waarop de CDR(W) beschreven wordt. Dit kan mbv programmaatjes als o.a. DirectCD (ECDC/Roxio), PacketCD (Cequadrat/Roxio) en InCD (Ahead) waarbij de CDR(W) eerst geformateerd moet worden.
Ok ik heb nu Incd gedownload, ik kan em alleen niet openen. Ik heb hier op m'n werk Win2000 en het is de win9x versie.
Maar heeft dit proggie alle eigenschappen om zo'n CDRW te maken? Dus hij kan formatteren en hij kan er data op zetten. Of is dit alleen formatteren?
Maar heeft dit proggie alle eigenschappen om zo'n CDRW te maken? Dus hij kan formatteren en hij kan er data op zetten. Of is dit alleen formatteren?
Kia Niro-EV 2024
Ja het doet beide. Als je er een ongeformatteerde (dus gewoon uit de verpakking zeg maar) CDR(W) in je brander doet en klikt iNCD aan vraag (zegt) het dat de schijf niet geformatteerd is. Dan kan je InCD laten formatteren waarna je je bestanden op je schijf kan slepen. Let er wel op dat wil je de schijven lezen op een andere computer daar wel een UDF reader op moet zitten. Uitleg staat o.a. ook op Ahead.de.
[quote Packet writing is de manier waarop de CDR(W) beschreven wordt. Dit kan mbv programmaatjes als o.a. DirectCD (ECDC/Roxio), PacketCD (Cequadrat/Roxio) en InCD (Ahead) waarbij de CDR(W) eerst geformateerd moet worden.
[/quote]
Dat was het! Heb de namen verward. Ik wist niet exact meer maar probeer maar een packetCD en directCD op hetzelfde systeem te krijgen onder NT 4. No way dat dat gaat werken.
[/quote]
Dat was het! Heb de namen verward. Ik wist niet exact meer maar probeer maar een packetCD en directCD op hetzelfde systeem te krijgen onder NT 4. No way dat dat gaat werken.
minds are like parachutes, they work only when opened.
Recorder > erase Recordable
Deze advertentieplaats is te huur!
Verwijderd
lees de hele vraag in vervolgOp woensdag 02 januari 2002 19:54 schreef RamShackle het volgende:
Recorder > erase Recordable
Pagina: 1