ieeeepppppp :P
Nog steeds de oude (trainee, wannabee tweaker, tweakeroid). Toekennen gaat afhankelijk van je karma.
Ik kan er 8 maken.
Ik kan er 8 maken.
Yes, ik heb de oude thread weer gevonden!
Zijn er al voorstellen voor nieuwe statussen?
Het is misschien ook leuk om iets te koppelen aan mensen die een extra hoog karma/reaktie hebben. (Vanaf een zekere hoogte van karma of course)
Bij welke karma's krijg je welke status?
Het is misschien ook leuk om iets te koppelen aan mensen die een extra hoog karma/reaktie hebben. (Vanaf een zekere hoogte van karma of course)
Bij welke karma's krijg je welke status?
ieeeepppppp :P
Nou ok:
< -40: Agricula Simplex
-30 tot -40: Blaataap
-20 tot - 30: Dwarfgeit
-10 tot -20: Faalhaas
-10 - 0: Prutser
-10 - 20: Trainee
20 - 40: Feut
40 - 100: Wannabee-tweaker
100 - 200: Tweakeroid
200 - 300: Tweakotine-addic
300 - 500: Grootmeester
>500: Godlike
< -40: Agricula Simplex
-30 tot -40: Blaataap
-20 tot - 30: Dwarfgeit
-10 tot -20: Faalhaas
-10 - 0: Prutser
-10 - 20: Trainee
20 - 40: Feut
40 - 100: Wannabee-tweaker
100 - 200: Tweakeroid
200 - 300: Tweakotine-addic
300 - 500: Grootmeester
>500: Godlike
Verwijderd
hmm..... vaag ik heb een karma van 11 (en een tweakotine van 182) en heb nu als status feut......
Volgens mij klopt je overzichtje niet helemaal Femme......
Volgens mij klopt je overzichtje niet helemaal Femme......
Wat leuk, in plaats van Administrator ben ik nu "Lief Adje"!
Ik neem aan dat Trainee van 0 tot 20 moet zijn.
Bij sommige statussen kan ik het verschil niet uit de naam opmaken. Trainee/feut en faalhaas/dwarfgeit/blaataap maken mij niet duidelijk wat nou beter/slechter is.
Bij sommige statussen kan ik het verschil niet uit de naam opmaken. Trainee/feut en faalhaas/dwarfgeit/blaataap maken mij niet duidelijk wat nou beter/slechter is.
Verwijderd
Feut.....gadverdegadver....ik zou dus bijna een boel flamebaits gaan posten om van zo'n kotserige studentikoze status af te komen!!!
Verwijderd
Grootmeester
zijn er btw wel kinders met negatief karma??
ik bedoel, wat heb je aan zoveel "verschillende status-vormen onder de nul"
zijn er btw wel kinders met negatief karma??
ik bedoel, wat heb je aan zoveel "verschillende status-vormen onder de nul"
Verwijderd
Hmmm.... tja...... Feut.....
Nee...... een feut die hoger in 'rang' staan dan een trainee. Volgens mijn zijn feuten toch echt helemaal niets (bij een studenten vereniging) dus hoe kunnen ze dan bij T.net nog 'boven' een trainee staan?
Nee...... een feut die hoger in 'rang' staan dan een trainee. Volgens mijn zijn feuten toch echt helemaal niets (bij een studenten vereniging) dus hoe kunnen ze dan bij T.net nog 'boven' een trainee staan?
[trots op zichzelf ego-streel modus]
Hehehe....
Er staan twee voorstellen van mij in de lijst !
Joepie joepie joepie !
Wannabee-Tweaker (was er al, maar /me in het verleden bedacht)
Tweakotine-addict (nieuw door mij bedacht)
Cool !
[/trots op zichzelf ego-streel modus]
Hehehe....
Er staan twee voorstellen van mij in de lijst !
Joepie joepie joepie !
Wannabee-Tweaker (was er al, maar /me in het verleden bedacht)
Tweakotine-addict (nieuw door mij bedacht)
Cool !
[/trots op zichzelf ego-streel modus]
Aannames zijn fataal.
Zemanova: die zijn er best wel wat. Het viel mij toen ik registreerde ook al op dat je met karma 0 helemaal niet rond (omgerekend naar nu) #13000 staat, maar een stuk hoger. Ik heb een keer iemand gezien die standaard op -1 postte en die zat ergens tussen de 11000 en 12000, dus er zijn er heel wat. Gelukkig laten de meesten niet zoveel meer van zich horen.
[GaMeOvEr-overtref-mode]
ik nog meer
[/GaMeOvEr-overtref-mode]
Maar even serieus. Ik merk dat feut (of foet) toch wel op tegenstand stuit. Misschien is het verstandig om deze term te veranderen?
Met de rest ben ik het roerend eens.
ik nog meer

[/GaMeOvEr-overtref-mode]
Maar even serieus. Ik merk dat feut (of foet) toch wel op tegenstand stuit. Misschien is het verstandig om deze term te veranderen?
Met de rest ben ik het roerend eens.
Er zijn 3528 users met een karma groter dan 0, dus met 0 staat je op de 3529ste plek.
173 mensen hebben een karma lager dan 0.
173 mensen hebben een karma lager dan 0.
Die andere 10000 staan op 0 waarschijnlijk.
Verwijderd
Godlike.
Klinkt goed
en met een karma van 1000? 'God' ?

Otis, die intens verkouden is, en zich dus niet zo godlike voelt op het moment
, maar ook goden hebben dat wel eens
Klinkt goed
en met een karma van 1000? 'God' ?

Otis, die intens verkouden is, en zich dus niet zo godlike voelt op het moment
, maar ook goden hebben dat wel eens
Verwijderd
Als je kijkt naar het tweakotine gehalte zijn er zo'n 3000 actieve tweakers. Klopt ongeveer of niet Femme ??
Verwijderd
Klopt wel zo ongeveer denk ik, maar er zijn ook nog veel niet-geregistreerde lurkersAls je kijkt naar het tweakotine gehalte zijn er zo'n 3000 actieve tweakers. Klopt ongeveer of niet Femme ??
Verwijderd
En natuurlijk ook geregistreerde Lurkers
(Zelfkennis is het begin van Zelfmoord in mijn geval:))
(Zelfkennis is het begin van Zelfmoord in mijn geval:))
Mja, ik wil ook een status voor iets bij de 1000, dan heb je tenminste een streven !
Wat is er beter dan Godlike ? Mja, God...
Dat stuit vast wel op enige tegenstand !
Wat is er beter dan Godlike ? Mja, God...
Dat stuit vast wel op enige tegenstand !
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Ik kan geen reden verzinnen waarom ik er tegen zou zijn, of het moet mijn aversie tegen religie zijn
Ik stel voor de term "feut" zo snel mogelijk te wijzigen. Het woord is niet alleen een studenten (corps zelfs) woord, maar ook nog eens verkeerd gespeld (zou "foet" moeten zijn). Een "feut" is zoiets als een aspirant-lid die afgezeken moet worden. Lijkt me niet bij t.net thuishoren...
Verwijderd
Als je als status god invoert, dan betekent dat dus dat je gelooft in meerdere goden en dat iedereen in principe god kan worden...
BTW Agricula Simplex moet volgens mij Agricola Simplexior zijn (dommer dan een boer)
BTW Agricula Simplex moet volgens mij Agricola Simplexior zijn (dommer dan een boer)
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 september 2000 10:47 schreef Umarth het volgende:
een feut die hoger in 'rang' staan dan een trainee. Volgens mijn zijn feuten toch echt helemaal niets (bij een studenten vereniging) dus hoe kunnen ze dan bij T.net nog 'boven' een trainee staan?[/quote]Ja, dat vroeg ik me ook al af... Ik was ineens van trainee feut geworden en vroeg me af of ik nu gezakt of gestegen was. Maar blijkbaar dus toch gestegen!
een feut die hoger in 'rang' staan dan een trainee. Volgens mijn zijn feuten toch echt helemaal niets (bij een studenten vereniging) dus hoe kunnen ze dan bij T.net nog 'boven' een trainee staan?[/quote]Ja, dat vroeg ik me ook al af... Ik was ineens van trainee feut geworden en vroeg me af of ik nu gezakt of gestegen was. Maar blijkbaar dus toch gestegen!
Pagina: 1