Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Modden beperken tot niveau -1

Pagina: 1
Acties:

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Dit is al eens eerder voorgesteld.

Wat opvalt is dat reacties die door de eerste moderator omlaag worden gemodereerd (en dus op 0 terechtkomen) daarna niet meer worden gemodereerd. Als de eerste moderator +1 geeft, is er vaak wel weer iemand die een -1 geeft. Andersom gebeurt zelden.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als het modden wordt beperkt tot -1 zal dat meteen tot gevolg hebben dat er _minder_ gemodereerd wordt en dat lost dus niets op.

Er zijn veel postings die te hoog gemodereerd zijn. Hoge boompjes vangen veel wind = ook de bedoeling.

Verwijderd

Als het idd tot gevolg heeft dat er minder gemod wordt is het juist een teken dat het nu niet goed is.

IMHO is het niet mogelijk goed te modden als je op +1 surft. Ook omdat er achter -1 vaak goede +2/3 reacties staan.

Verwijderd

Zijn te hoge scores niet het gevolg van vriendjes politiek?

IDEE:
+1 beoordeling uit het lijsje halen als het nivo 3 is bij mensen met karma<100

Alleen mensen met karma>100 kunnen dan +4 geven Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

Verwijderd

Overigens mis ik in de +4 beoordelingen 0-gemodereerd, soms vind ik een beoordeling echt +4 dus wil ik daar mee instemmen.