[ssh] niemand kan inlogge?

Pagina: 1
Acties:

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:32
ik heb sshd geinstalleerd op een redhat 6.2 bakkie en probeer nu met putty lokaal in te loggen ,maar welke account ik ook probeer, iedereen krijg access denied :?
kep verschillende howtoes geleze enzow, maar nergens staat een oplossing. de sleutels zijn wel aangemaakt en putty kan ook wel gewoon connecten, wat moet ik dan nog meer aanpassen om te kunnen inlogge op de rh bak

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• viper
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-08 23:31
je hebt het zelf gecompiled? Had met mijn Slackware systeem hetzelfde probleem. Op de site van openssh (neem aan dat je die gebruikt) staat ergens een oplossing voor slackware. Misschien dat je dat ook ken gebruiken voor je systeem.

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 21:48
Welke SSHD?
Als je OpenSSH gebruikt en voor je systeem md5 passwords gebruikt moet je dat specifiek meegeven bij het compilen (configure optie).

• Super_ik
ja, kep het zelf gecompiled zal t tis probere te compilen met die optie aan

8<------------------------------------------------------------------------------------

• Super_ik
en ja tis van openssh

• Super_ik
hij doet ut, bedankt :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

Arno

PF5A

Als je openSSH 3.0 gebruikt kun je niet meer connecten met versie 0.51 van Putty. Dan moet je een developers versie hebben. Deze was alleen vanmiddag niet meer te downloaden :{

/edit

try thiz one eens :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1