8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
je hebt het zelf gecompiled? Had met mijn Slackware systeem hetzelfde probleem. Op de site van openssh (neem aan dat je die gebruikt) staat ergens een oplossing voor slackware. Misschien dat je dat ook ken gebruiken voor je systeem.
Welke SSHD?
Als je OpenSSH gebruikt en voor je systeem md5 passwords gebruikt moet je dat specifiek meegeven bij het compilen (configure optie).
Als je OpenSSH gebruikt en voor je systeem md5 passwords gebruikt moet je dat specifiek meegeven bij het compilen (configure optie).
ja, kep het zelf gecompiled zal t tis probere te compilen met die optie aan
8<------------------------------------------------------------------------------------
en ja tis van openssh
Als je openSSH 3.0 gebruikt kun je niet meer connecten met versie 0.51 van Putty. Dan moet je een developers versie hebben. Deze was alleen vanmiddag niet meer te downloaden 
/edit
try thiz one eens
/edit
try thiz one eens
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1