Toon posts:

Anim Converten van LightWave naar DirectX objecten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb deze vraag al eens eerder gevraagd in software maar ik kan zelf nou eenmaal geen topics verplaatsen, maar ben er nu achter dat ik het beter hier kan vragen ;)

Ik converteer dus LightWave scenes van LightWave .lws naar .x (Direct X animatie dus) met 3D Exploration. Punt is dit: Zo gauw ik een scene met meer dan 1 object animeer vanuit LightWave 6.5 en dat converteer naar .x met Exploration zie ik maar 1 object, of is het compleet bagger. Doe ik het met 1 object gaat alles goed!

Heeft iemand tips waar ik rekening mee moet houden, of methodes om het wel goed voor elkaar te krijgen?

Alvast thanx!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

Topicstarter
1 maal andermaal?

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:46
een x is bedoeld voor game/app development, meestal zijn x files 1 object en meer niet. Het is mogelijk meerdere objecten erin te zetten, maar dit is niet echt goed ondersteund door veel programma's (daardoor zie je maar 1 object). Een voorbeeld van een programma dat het wel ziet is 3d explorations.
Ik zelf gebruik x files alleen maar voor objecten (omdat meerdere objecten alleen maar moeilijk doen is)

NL: 3x Victron Multiplus II 5000VA, 1x Victron SmartSolar MPPT RS 450/200, 50kWh (3x Yixiang v2 met EVE MB30's) | IT: Deye SUN-15K-SG01HP3-EU-AM2, Deye BOS-G50 Pro (51,2kWh HV)

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:46
Nou zie ik dat je een anim. wil exporteren.
Een xfile gebruik meerdere frames om verschillende objecten op te slaan. Ik denk dat het daarom niet lukt.

NL: 3x Victron Multiplus II 5000VA, 1x Victron SmartSolar MPPT RS 450/200, 50kWh (3x Yixiang v2 met EVE MB30's) | IT: Deye SUN-15K-SG01HP3-EU-AM2, Deye BOS-G50 Pro (51,2kWh HV)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 01:09 schreef -OverSoft- het volgende:
Nou zie ik dat je een anim. wil exporteren.
Een xfile gebruik meerdere frames om verschillende objecten op te slaan. Ik denk dat het daarom niet lukt.
Niet noodzakelijk, kan wel idd, maar je kan dus gewoon bewegingen als keyframes exporteren, mits 1 object.
Op woensdag 02 januari 2002 01:08 schreef -OverSoft- het volgende:
een x is bedoeld voor game/app development, meestal zijn x files 1 object en meer niet. Het is mogelijk meerdere objecten erin te zetten, maar dit is niet echt goed ondersteund door veel programma's (daardoor zie je maar 1 object). Een voorbeeld van een programma dat het wel ziet is 3d explorations.
Ik zelf gebruik x files alleen maar voor objecten (omdat meerdere objecten alleen maar moeilijk doen is)
Nou dat is nou echt een antwoord waar ik iets mee kan, ja (andere antwoord had ook een point, daar niet van) bedankt! :)

Ik zat al te denken de zooi uit te gooien als meshes en die dan als limbs uit te voeren in mn game.

Ik ben iig een heel stuk verder nu. Thanx!

*D
Pagina: 1