Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

-1 first post weg

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Waarom is -1: first post weg voor echte evil first posts? Veel onterechte -1: first post's zag je toch niet?
Heeft het soms te maken met de nieuwe modbot/penalty? Die kijkt alleen naar onterecht flamebait/troll's zodat mensen nu wellicht eerder geneigd zouden zijn onterechte first posts te geven ofzo?

Want dit is toch wel een perfect voorbeeld van een first post die -1 verdient. Staat nu zoals het hoort op troll.

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:21
Wat achtelijk dat ie nu op -1 troll staat... daarnet was het nl. nog 0: firstpost..

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Bij gebrek aan een -1: first post vind ik in dit geval -1: troll beter dan 0: first post.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er wordt teveel misbruik gemaakt van -1 first post, dus vandaar dat-ie nu niet lager dan 0 kan gaan.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

uhm ja, maar -1 Troll is weer superslecht voor je strafpunten-modbotje... denk dat ik die voorlopig maar laat staan en alleen nog maar omhoog ga gooien.

Virussen? Scan ze hier!

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Wat ik ook nogal eens zie is dat niet de eerste, maar de eerst zichtbare post op niveau 1 een '-1 first post' krijgen.

Nieuw topic gestart: http://gathering.tweakers.net/Forum17/HTML/000246.html
Pagina: 1