Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

score 2 ?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
de eerste reactie op het nvidia/3dfx artikel

"Hmm, wat moet ik hiervan denken. nVidia is wel lekker bezig. Nu ATI en 3DFx eindelijk met iets zijn gekomen, gaat ze nVidia weer proberen weg te werken met dit soort akties. Laat nVidia hun rivalen wegconcurreren met goede producten voor lage prijzen."

is echt dus geen score boven de 0 waard imo ... er zijn nu 2 moderators die em omlaag hebben gemodereerd (waaronder ik) en 3 die em omhoog hebben gemodereerd, kennelijk nvidia-haters want de stelling van die poster is pure onzin (nog steeds imo)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Inhoudelijk zou er wat in kunnen zitten, maar zeg het dan anders. 1st post /troll /flamebite is hier op z'n plek.

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Jaymz: gebruik 1st post. Anders gaat het ten koste van je modbot penalty ratio Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Verwijderd

Topicstarter
hehe lol

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Had al een 1st post gegeven (da's imho de beste) (modpoint ratio hoef ik me niet druk om te maken [0.000])

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Die bovenste posting is toch ook geen troll!?

Iemand die tegenwoordig wat kritiek uit op Intel/AMD/nVidia/3dfx enz. krijgt meteen flamebait op z'n neus.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Wat ik al heb gezegd, inhoudelijk heeft de post wel wat, alleen de toon bevalt me niet echt. (da's toch ook de bedoeling van modereren, niet echt inhoudelijk) Had 'ie het anders gezegd, had 'ie mischien nog wel een 2 interresant/inzichtvol kunnen krijgen.

Als ik zeg dat M$ zuigt, is dat troll. Als ik mijn mening hierover ventileer en dat redelijk beargumenteer (wordt wel een A4-tje) hoeft dat geen troll te zijn. 't is dus niet wat je zegt (ook wel een beetje) maar meer HOE je het zegt en brengt.
Pagina: 1