[Alle fora] Extra button van Active Topics?

Pagina: 1
Acties:

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:48

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Hallo modjes en andere mensen die dit heerlijke forum mogelijk maken,

graag zou ik een extra button van "active topics" zien onderaan elke pagina op het forum. Naast "post reply" ofzo.

Ben benieuwd naar uw reacties waarom deze button wel of niet in te voeren.

Mijn motivatie is dat men dan geen eindeloos stuk moet terugscrollen, in mijn geval staat de "Maximumaantal berichten per pagina." namelijk op 100

edit:

Mochten er nog mensen zijn die hetzelfde probleem als ik hebbe, hier een amateuristisch alternatief voor mensen met een wat luxere muis, met een 4e knopje (meestal bij duim)
Stel die in als de hometoets ( |:( Ik zie net dat mouseware dat niet kan) dan maar de page up toets

Dividend for Starters

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Je klikt meestal iets bovenaan in een active topiclijst, dus terug (bij mij duimknop muis) en dan active topics... Voor mij is het niet nodig :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09

Arno

PF5A

Zie allle andere feature request :{

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 31 december 2001 19:47 schreef Traag het volgende:
Zie allle andere feature request :{
Maar je kan wel ff discuseren of het leuk zou zijn :P of het vervolgens kan is een ander verhaal :{

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat Traag ook al aangeeft.. er zijn een hoop leuke ideeën voor het forum hier, welke soms nog best nuttig zijn ook, maar helaas kunnen ze er totaal niks mee doen. De uitleg mag iemand anders doen :) (die heb ik al zo vaak getypt)

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:48

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Op maandag 31 december 2001 19:50 schreef Bigs het volgende:
Wat Traag ook al aangeeft.. er zijn een hoop leuke ideeën voor het forum hier, welke soms nog best nuttig zijn ook, maar helaas kunnen ze er totaal niks mee doen. De uitleg mag iemand anders doen :) (die heb ik al zo vaak getypt)
Ik ben hier nog niet zo lang, maar lemme guess, de layout is uitbesteedt? :?

Nu hoef je alleen maar ja of nee te zeggen :+

Dividend for Starters

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 31 december 2001 19:59 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

Ik ben hier nog niet zo lang, maar lemme guess, de layout is uitbesteedt? :?

Nu hoef je alleen maar ja of nee te zeggen :+
Zoiets ja :) Zoals je onderaan kunt zien word Topix (de forum software) gemaakt door Android. Maar het contract daarvoor is niet meer verlengd ofzo waardoor we voor eeuwig met deze versie zullen blijven zitten. De code daarvan is 'gezend', die is zeg maar niet te lezen en daarom ook niet aan te passen. Daarom kunnen al die features dus ook niet erin verwerkt worden.

• P.B.
  • Niet online
Je kan ook op HOME drukken
Pagina: 1