Toon posts:

Cd rw's willen niet leeg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag 2 cdrw's beschreven met fireburner en nu wil ik ze wissen(met nero) en dan na 8 sec ofzo stopt ie ermee dus denk ik dat ze leeg zijn. Maar de audio staat er nog gewoon op, als ik die cd's afspeel op mijn discman doen alleen de eerste 3 nummers het alleen dan is het iedere x de eerste track.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:05

Dennahz

Life feels like hell should.

Op maandag 31 december 2001 19:37 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik heb vanmiddag 2 cdrw's beschreven met fireburner en nu wil ik ze wissen(met nero) en dan na 8 sec ofzo stopt ie ermee dus denk ik dat ze leeg zijn. Maar de audio staat er nog gewoon op, als ik die cd's afspeel op mijn discman doen alleen de eerste 3 nummers het alleen dan is het iedere x de eerste track.
welke os heb je?
als je XP hebt wis um dan eens met het brand progje van xp..

Twitter

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

maakt het nog uit of je kiest voor quick erase of hem volledig leegmaakt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb win98SE maakt niet uit of ik kort of lang doe, die tracks blijven erop staan.

• cobratbq
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2015
Op maandag 31 december 2001 19:45 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik heb win98SE maakt niet uit of ik kort of lang doe, die tracks blijven erop staan.
Probeer het eens met een ander programma. CloneCD heeft ook een CD Erase functie. Probeer die bijvoorbeeld eens.

One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het zojuist met clone cd geprobeerd op snel en volledig dan zegt hij wissen voltooid. Dan ga ik bij verkenner kijken en staat de audio er nog steeds op echt heel vreemd.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
heb ik ook gehad, maar ik heb de CD's weggegooit :'(

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Staat het schuifje toevallig open? :P

Juist

Verwijderd

Probeer er eens gewoon overheen te branden, en anders met andere proggies leeg te maken, by the way welk merk cd'-rw's heb je? toch geen japanse shit ofzow??? want das crap, en hoevaak heb je al op die dingen gebrand???

• Skinkie
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Bij quick wist ie alleen de TOC (Table Of Contents) het fenomeen wat jij beschrijft klopt dus. Echter als je er nieuwe data overheen zet. En je cd word gesloten na het branden zal je windows de data erachter niet meer zien.

Als je cd niet leeg is kan je dus niet branden. (Dus eigenlijk is het leegmaken 1 grote fake. Zoals ook bij Nero aangegeven is)

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Verwijderd

Topicstarter
Het is een sony en een tdk cd.
Pagina: 1