Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl
Ik denk dat dit gedaan werd omdat ze eindelijk aan het eind waren met het tellen van de dagen. Da's een klotuh klus weet je dat. Als je 365 dagen lang elke dag moet tellen. En dat is nog niet zo erg, maar als je dan een dag vergeet ken je opnieuw beginnen. Ik kan me wel voorstellen dat ze blij zijn geweest.
One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...
jep en op welke dag zouden we nu eigenlijk dan wel niet zitten als er geen jaren waren maar alleen dagen....
ik zou het zelf niet eens weten...
en ja .. als ze het gedaan hebben omdat we dan extra kunnen feesten vindt ik niet erg
ik zou het zelf niet eens weten...
en ja .. als ze het gedaan hebben omdat we dan extra kunnen feesten vindt ik niet erg
Verwijderd
Jaartelling is behoorlijk nuttig. Je kunt ook de seizoenen bijhouden, dan kun je gewassen op het juiste moment zaaien bijvoorbeeld.
Dat jij dat onzin vind dat is jouw probleem
hahaha 
onze jaartelling is in principe bedacht door de romeinen en in de loop der tijd is het een beetje gefinetuned door diverse personages want de romeinen zaten er bij de eerste keer een beetje naast
en toen hebben ze maar meteen 2 maanden toegevoegd (kweet niet meer precies welke) en daarom hebben ze bedacht dat het nu 31 december is.
onze jaartelling is in principe bedacht door de romeinen en in de loop der tijd is het een beetje gefinetuned door diverse personages want de romeinen zaten er bij de eerste keer een beetje naast
en toen hebben ze maar meteen 2 maanden toegevoegd (kweet niet meer precies welke) en daarom hebben ze bedacht dat het nu 31 december is.
Verwijderd
ja wietplantjes bijvoorbeeldJaartelling is behoorlijk nuttig. Je kunt ook de seizoenen bijhouden, dan kun je gewassen op het juiste moment zaaien bijvoorbeeld.
Pagina: 1