Zeer interessant systeem. Ik sta op 0,1 dus das goed he?

Ik zou eigenlijk nog wel iets meer uitleg willen hebben over hoe het werkt.
Stel er staat een posting op +4 grappig met 2 x gemodereerd.
Vervolgens wordt er 5 x met -1 troll of flamebait gemodereerd tot -1 wat tevens de eindstand wordt. Wat is dan de invloed op de ratio's ??? Blijkbaar is het namelijk terecht flamebait of troll.
En wat gebeurt er met m'n ratio als ik alle modpoints opmaak met -1 offtopic ?? NIETS ???
Ik denk dat het een goed systeem is dat misschien nog wel beter kan. Bijvoorbeeld door alle beoordelingen te vergelijken met de eindstand:
tussenstand = 3 beoordeling = +1 eindstand = +2 ----> niet goed beoordeeld.
tussenstand = 1 beoordeling = +1 eindstand = +2 ---> wel goed beoordeeld.
Immers het systeem is te omzeilen zo ?!
Om een zware load te voorkomen zou je steekproeven kunnen houden ipv alles bekijken.
Tot slot:
EINDELIJK FEEDBACK !!! DAT IS HEEL BELANGERIJK.
Ik zou GRAAG nog meer feedback willen hebben:
modereren is nogal subjectief dus is het leuk om te weten hoe streng je beoordeeld tov andere moderators
- wat is het gemiddelde van alle beoordelingen? Dat ligt ergens tussen de 0 en de 1 want postings gaan omhoog, maar hoeveel precies??
- Wat is mijn gemiddelde op lange termijn en wat is mijn gemiddelde van deze week? Dat ligt net onder de 0 denk ik omdat ik meer omlaag mod dan naar boven.
Als ik die gegevens kon opvragen zou ik beter kunnen modereren (feedback)
- Hetzelfde voor de standaardafwijking, immers deze geeft aan hoever je van het gemiddelde afzit !
Eigenlijk zou ik dus het volgende willen weten:
- Wat is de standaard beoordeling ?
- Hoe beoordeelt de gemiddelde moderator ?
- Hoe beoordeelde ik deze week / maand / tread?
Op die manier kan ik beter modereren en heeft

FEMME

nog een extra indicatie welke mensen er systematisch afwijkend beoordelen !!!!!!
Iemand met een gemiddelde van 0.99 en een SD van 0.1 is nogal positief ingesteld
*Flipz die denkt dan een aantal gemiddelden erg interessant zijn om te weten, maar dat SD niet handig is omdat er te weinig datavariatie is: -1,0,+1 is te eenzijdig.
Nog een IDEE:
ik zou ook willen weten of ik de neiging heb lage postings omhoog te halen en hoge postings omlaag. Ook dat is heel goed in een overzichtje te zetten met Gemiddelden en Standaardafwijkingen !!!
Nog een IDEE:
ik zou graag een tabel willen zien zoals:
- interessant 10%, 11%
- flamebait 1 %, 2%
- troll 2%, 1%
- overbodig 16%, 15%
- overgewaardeerd 25%, 24%
links MIJN beoordelingen, rechts de GEMIDDELDE moderator.
Zemanva, Feedback is leuk en handig