Toon posts:

Asus P5A is die nog te koop ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanochtend ook een topic gestart zie

[topic=365868/1/25]

Was nie zo netjes om het zo direct te vragen. Maar weet iemand misschien nog waar ik dit bord nog kan kopen nieuw of tweedehans.

Ik ga namelijk samen met een vriend een linux server bouwen voor bijv. half-life en counterstrike en nog wat meer van dat soort vermaak.

Als je iets weet.......

Groeten

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:17

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Vriend,

We zitten hier op Tweakers.net. Op deze geweldige site hebben we ook een sectie 'Vraag & Aanbod' (http://www.tweakers.net/aanbod.dsp) waar je al dit soort vragen (ook van anderen) kunt bewonderen.

Overigens heb je ook nog veilingsites op het net, newsgroups, en andere mogelijkheden. Probeer die eens, want ik denk (weet bijna wel zeker) dat je daar meer kans hebt!

Succes, en een fijn uiteinde. :P

edit:

Typo removed! :9

... en oranje! :P

Verwijderd

Ik heb wel nog een oud soyo moederbord liggen dat je mag hebben, voor bijna nop, alleen de verzendkosten, of je moet em komen ophalen.
Het soyo moederbord is geschikt voor P75-200MMX

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat we al een k6 550 hebben liggen, we willen daar graag van profiteren.

Hij staat touwens al in de vraag en aanbod en ik heb ook al op verschillende veilingsites gekeken

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:12

Vos

AFCA

Gooi die k6 toch weg en koop een duron + ecs board.

Dat is toch wel te doen me ze 2 en ??

Ben je 400,- kwijt, nog geen eens.

Verwijderd

Topicstarter
Ja duh, als je er windows op gaat draien dan is het wel wat anders ja,

Linux heeft niet zoveel nodig.

Tja of iets anders wat op een p5a lijkt maar het moet wel stabiel zijn

Verwijderd

ik weet nog wel een adres voor een supersocket 7 mobo van Jetway. Heb net voor mijn zoons 2 PC's hiermeen geupgrade, draait nu probleemloos en supersnel met Windows en 256 MB SDRAM. Was veel goedkoper dan op ATX over te gaan, had ik bijna alles nieuw moeten kopen.
Hoe dit bord met Linux draait weet ik niet.
Het adres waar ik ze gehaald heb verkoopt ze voor 55-57 euro (ca 125 piek). Let er wel op dat je de juiste COM poort kabels erbij krijgt, want die in de doos zaten waren niet goed (met 2 identieke COM9 bussen waren NOK , met 1 COM9 en COM25 bus samen op een slotje waren wel OK).
Ik heb er een K6-2 @500MHz op gezet.
Mail me op onderstaand adres (reclame mag geloof ik niet).

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 13:54

Mentalist

[avdD]

Sure. Hij moet een gameserver bouwen, en daar is nog haast bij ook.

Natuurlijk! Dat geloven we dus niet. Spelletjes zijn leuk maar niet iets waar haast bij is lijkt me...

Slotje

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 01 januari 2002 20:00 schreef W3ird_N3rd het volgende:
Sure. Hij moet een gameserver bouwen, en daar is nog haast bij ook.

Natuurlijk! Dat geloven we dus niet. Spelletjes zijn leuk maar niet iets waar haast bij is lijkt me...

Slotje
zeikluis ! heb ik sorry gezegd of wat.....

En ik zit hier niet een potje te swammen ok, het is idd voor een linuxgameserver ok :r
Pagina: 1