Ik luister deze online channel redelijk vaak, maar hoe kan ik deze dingen rippen, ik gebruik winamp! ik heb gehoord dat er dingen zijn die dit er af kunnen halen... graag jullie advies.. Nick!
Gebruik streamripper zal ff kijken voor een url.
[edit1]
Ok heb hem Download file
[edit2]
Hmm link werkt niet. (Time-out)
Hier de pagina
En dan nu niet meer zeuren
[edit3]
Ok hier ff op mijn eigen space neer gezet.
Versie 1.26
[edit1]
Ok heb hem Download file
[edit2]
Hmm link werkt niet. (Time-out)
Hier de pagina
[edit3]
Ok hier ff op mijn eigen space neer gezet.
Versie 1.26
Was ik toevallig naar opzoek vanmiddag toen trancequility 19 erop was!
Merci
Merci
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Merci, maar 1e link ging prima bij mijOp maandag 31 december 2001 18:38 schreef Hurricane het volgende:
Gebruik streamripper zal ff kijken voor een url.
[edit1]
Ok heb hem Hiero
[edit2] Hmm link werkt niet. (Time-out)
Hier de pagina
Mja ik plak altijd gewoon de URL in GetRight en dan gaat ie downloaden
Rite, livestreams zeker..Op maandag 31 december 2001 18:46 schreef rb338 het volgende:
Mja ik plak altijd gewoon de URL in GetRight en dan gaat ie downloaden
Hmmm raar zeg deed het bij mij net niet. Ach boeie, nu heb je 3 links
. Damn ben wel erg behulpzaam deze laatste dag
Ja, van Digitally Imported wel jaOp maandag 31 december 2001 18:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Rite, livestreams zeker..
Als je het niet gelooft probeer je het zelf maar.
Ik download dagelijks stukken van DI-Hardhouse met GetRight...
oh, dat wist ik niet!Op maandag 31 december 2001 18:49 schreef rb338 het volgende:
[..]
Ja, van Digitally Imported wel ja![]()
ff proberen dan..
Verwijderd
oke, hier heb ik zo naar uit gekeken, ever since ik de eerste "mag niet" post zag droomde ik er van om ook zo een te posten dus dag en nacht heb ik GOT afgezocht en TSJAKA ! 
MAG NIET
van Digi Imported, maar ja we zijn niet voor nix Nederlanders dus thanx for die ripper info.
MAG NIET
Anders kan Total Recorder je goede diensten verlenen.
Werkt niet met livestreams zegt WinAmp danOp dinsdag 01 januari 2002 13:41 schreef Raven- het volgende:
je ken ook gewoon de recording source op wave/mp3 zetten en dan opnemen maar
Het mag gewoon niet, is beveiligd. Er zit nl. gewoon copyright op.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Is dat zo? het gaat hier zonder problemen.je ken ook gewoon de recording source op wave/mp3 zetten en dan opnemen maar
Ik zet de recording source op wave/mp3 in windows mixer en dan neem ik op via een willekeur wave-edit prog
www,freeamp.com
gewoon bij settings "save shoucast stream locally" aanvinke.
Zo neem ik altijd die doboy mixen op
gewoon bij settings "save shoucast stream locally" aanvinke.
Zo neem ik altijd die doboy mixen op
Verwijderd
weet iemand dan ook hoe ik ID-T radio stream in winamp afspeel..ik krijg steeds een error syncing to mpeg ..
ik doe crtl-c en plak dan mms://213.133.38.55
enkel voor media player (zie je aan het protocol dat het ip voorafgaat) creative recorder ofzo gebruiken en dan ff omzetten naar mp3 met lameOp donderdag 03 januari 2002 15:17 schreef kwaaaK het volgende:
weet iemand dan ook hoe ik ID-T radio stream in winamp afspeel..ik krijg steeds een error syncing to mpeg ..
If it ain't broken it doesn't have enough features
thnx, zijn er nog nieuwere tools?Op donderdag 03 januari 2002 18:30 schreef Apache het volgende:
[..]
enkel voor media player (zie je aan het protocol dat het ip voorafgaat) creative recorder ofzo gebruiken en dan ff omzetten naar mp3 met lame
Oude koe.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()