Het ziet er naar uit dat ik niet meer kan modereren....
In threads waar ik niet in gepost heb, verschijnt niet het regeltje : " Je hebt nog xxx modpoints in je broekzak"
Ik denk : "Vaag"
Ff uitloggen, weer inloggen, geen verschil.
Ff mijn profile bekijken : Tweakotine van 209 (#12), lijkt me dus ook niet het probleem.
Zie ik in het modoverzicht een nieuw stukkie :
Maar ik kan toch niet modden. Hebben meer mensen hier last van ? Lees : kan op dit moment niemand meer modden of heb alleen ik dit probleem ?
In threads waar ik niet in gepost heb, verschijnt niet het regeltje : " Je hebt nog xxx modpoints in je broekzak"
Ik denk : "Vaag"
Ff uitloggen, weer inloggen, geen verschil.
Ff mijn profile bekijken : Tweakotine van 209 (#12), lijkt me dus ook niet het probleem.
Zie ik in het modoverzicht een nieuw stukkie :
Met een groen handje erbij, dus dat zal wel goed zijn.Metamod
De metamod zoekt naar onterechte beoordelingen (vooral flamebaits en trolls) en geeft een penalty aan moderators waarvan gebleken is dat zij corrupt modereren. Het totale aantal strafpunten wordt afgewogen tegen het aantal moderaties en dit levert een penalty ratio op. Zolang dit cijfertje onder 1 blijft is er niets aan de hand:
Jouw penalty ratio is 0.026.
Maar ik kan toch niet modden. Hebben meer mensen hier last van ? Lees : kan op dit moment niemand meer modden of heb alleen ik dit probleem ?
Aannames zijn fataal.