Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Euhrmm... Ik kan niet meer modden ?

Pagina: 1
Acties:

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Het ziet er naar uit dat ik niet meer kan modereren....

In threads waar ik niet in gepost heb, verschijnt niet het regeltje : " Je hebt nog xxx modpoints in je broekzak"

Ik denk : "Vaag"

Ff uitloggen, weer inloggen, geen verschil.

Ff mijn profile bekijken : Tweakotine van 209 (#12), lijkt me dus ook niet het probleem.

Zie ik in het modoverzicht een nieuw stukkie :
Metamod

De metamod zoekt naar onterechte beoordelingen (vooral flamebaits en trolls) en geeft een penalty aan moderators waarvan gebleken is dat zij corrupt modereren. Het totale aantal strafpunten wordt afgewogen tegen het aantal moderaties en dit levert een penalty ratio op. Zolang dit cijfertje onder 1 blijft is er niets aan de hand:

Jouw penalty ratio is 0.026.
Met een groen handje erbij, dus dat zal wel goed zijn.

Maar ik kan toch niet modden. Hebben meer mensen hier last van ? Lees : kan op dit moment niemand meer modden of heb alleen ik dit probleem ?

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
En wat staat er in je persoonlijke modpoint overzicht?
Totaal wel >0?
---------
Misschien werd de modbot net toegevoegd. Ik kan op dit moment iig modden.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Hmmmm.... Op dat modpoint overzicht kan ik idd alleen komen via jouw linkje.

Dan zie ik dat ik op -41 modpoints sta... Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Komt waarschijnlijk omdat je vorige 524 modpunten oid had. Die gaan er nu weer lekker af!

• Rembert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-11 21:22
Sja... ben weekje niet geweest en ben meteen mijn modpoints kwijt. In het overzichtje heb ik er wel 16... naja...

• Mi Chiel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 09:07
Ik kan ook nu al een week niet meer modden Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif
(User ID 5238, tweakotine 235 karma 10)
Modpoints :

Dag  Modpoints  Gebruikte punten

Woensdag 30 Augustus   3 0
Dinsdag 29 Augustus     18 0
Maandag 28 Augustus     7 0
Zondag 27 Augustus     16 0
Zaterdag 26 Augustus   17 0
Vrijdag 25 Augustus      10 0
Donderdag 24 Augustus 24 0
Totaal                  95 / 95 0

Overigens is mijn tweakotine pas vandaag enkele punten gezakt, de rest van de week steeg het aan een stuk door, zonder dat ik nou de site bijzonder veel bezocht of veel moderator punten heb. Wel log ik frequent in van 2 verschillende pc's (op verschillende tijden - thuis en werk)...

• broes willems
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2023
GaMeOvEr your game is over! mwuuhahaha. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

Nee, grapje, dit is heel naar!
Pagina: 1